۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ورزشکاران پرچمدار خدمت به مردم هستند

ورزشکاران پرچمدار خدمت به مردم هستند

زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: امروز ورزشکاران، پرچمدار خدمت به مردم در زمینه‌های مختلف هستند که باعث افتخار و سرور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز سه شنبه در اولین همایش تجلیل از پهلوانان استان، افزود: جایگاه پهلوانی به سادگی به دست نیامده و با همت و تلاش زیاد، با ایستادگی در صحنه و تحمل و همچنین با سختی و دشواری‌های فراوان به دست می‌آید.

وی تاکید کرد: پهلوانان به واسطه اقدامات خود عزت زیادی در جامعه دارند و اگر در حوزه علم آموزی، کار و تلاش وارد بشوند، قطعاً با همین نگاه و همین پشت کار موفق خواهند شد.

شفائی تصریح کرد: امروز دشمن نگاه ویژه ای به پهلوانان و قهرمانان ما دارد که در مقابل آن، عزیزان پهلوان ما پشت پا و ضربه خوبی به دشمن و دسیسه‌های آن زده اند.

وی اظهار کرد: دشمن پیوسته به دنبال تأثیرگذاری بر پهلوانان ما است و در این مسیر خواسته خود را به صورت مداوم پیگیری می‌کند، آنها می‌خواهند از این طریق ارزش‌ها را بی ارزش کنند.

شفائی تصریح کرد: نظام اسلامی در عمر پر برکت خود، علیرغم همه تهدیدات و مشکلاتی که سر راهش قرار دادند، با همراهی مردم موفقیت‌های بسیار زیادی به دست آورده و با همین ظرفیت‌ها که در کشور و استان وجود دارد، موفقیت‌های بیشتری کسب خواهد کرد.

وی افزود: امروز ما در اقصی نقاط کشور شاهد اتفاقات فراوانی هستیم، دشمن یک روز تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به مرزبانان ما به میدان می آرود؛ روزی به دنبال ناامنی در شهر زاهدان، روزی پلیس راهور را در جاده خاش به شهادت می‌رساند و روزی تیمی را برای آسیب رسانی به زوار آل الله در شیراز فراهم می‌کند.

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را با هم به میدان آورده و دشمن همزمان با ایجاد ناامنی راهبرد تجزیه و تفرقه را دنبال می‌کند، در چنین شرایطی ما اگر بخواهیم بهترین معروف را در کشور و استان دنبال کنیم؛ آن معروف «وحدت» است.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: شما پهلوانان عزیز که در جامعه نفوذ دارید و می‌توانید برای مردم سخن بگویید و مسائل را تبیین کنید؛ وظیفه دارید جهاد تبیین را پیگیری کنید.

کد خبر 5861938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha