۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

سردار هادیانفر خبر داد

وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران

وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران

رئیس پلیس راهور فراجا از وضعیت مطلوب محورهای منتهی به مرز مهران نسبت به سال‌های گذشته همزمان با برگزاری اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از مرز مهران با اشاره به مأموریت اربعین حسینی اظهار داشت: ۳۷ هزار نفر نیرو در مأموریت اربعین امسال خدمت رسانی خواهند کرد که شامل تمام دستگاه‌های ذیربط از جمله پلیس، اورژانس، هلال احمر، راهداری و … است.

وی افزود: مدت زیادی است که همکاران ما در بحث ترافیکی برای ارائه خدمات مطلوب در مراسم بزرگ اربعین حسینی به‌طور مستمر از مرزها و مسیرهای منتهی به مرزهای شش گانه بازدید داشتند.

سردار هادیانفر از پیش بینی افزایش زائرین اربعین حسینی خبر داد و گفت: آنچه که پیش بینی می‌شود این است که امسال حدود ۴ میلیون زائر داشته باشیم که ۹۶ درصد این عزیزان از مرزهای زمینی با اولویت مرز مهران تردد خواهند کرد.

وی با اشاره به وضعیت مرز مهران بیان داشت: طی بازدیدی که از مسیر ایلام به مهران و پایانه مرزی مهران داشتیم با تدابیری که اندیشیده شده، نسبت به سال گذشته بسیاری از مشکلات این محور (دوبانده بودن و عدم داشتن جداشونده در طول مسیر) حل شده است اما هنوز بخش‌هایی هم مانده که امیدواریم تا اربعین برطرف شود.

رئیس پلیس راهور فراجا به کاهش سوانح ترافیکی در اربعین ۱۴۰۱ اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته با تمهیداتی که انجام شد شاهد کمترین حادثه نسبت به سنوات گذشته بودیم که امسال هم امیدواریم با هماهنگی خوبی که بین دستگاه‌های مسئول اتفاق می‌افتد حوادث ترافیکی به حداقل ممکن برسد.

کد خبر 5862188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha