۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

هفته دوم لیگ بیست و سوم؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور/ اطمینان گل‌محمدی به قبلی‌ها

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور/ اطمینان گل‌محمدی به قبلی‌ها

نرمش صبحگاهی پرسپولیس در تبریز نشان از اطمینان گل محمدی به ترکیب ثابت خود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی امروز با برگزاری پنج دیدار ادامه پیدا می‌کند که پرسپولیس و تراکتور تبریز مهم‌ترین بازی را در تبریز برگزار می‌کنند.

کادر فنی پرسپولیس در حالی جلسه آنالیز قبل از بازی را در هتل محل اقامت خود در تبریز برگزار کرد که نشان از اطمینان یحیی گل محمدی به ترکیب اصلی خود دارد.

سرمربی پرسپولیس همچون نخستین بازی فصل تیمش تصمیمی برای ایجاد تغییر در ترکیب ندارد تا نشان دهد با وجود اضافه شدن نفراتی همچون محمدحسین کنعانی زادگان و شهاب زاهدی همچنان قصد دارد هماهنگی بین آنها و سایر بازیکنان را افزایش دهد.

علیرضا بیرانوند که با خیال راحت در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار می‌گیرد هشدار شوت‌های از راه دور تراکتوری‌ها را دریافت کرد. مرتضی پورعلی گنجی و محمد حسین کنعانی زادگان نیز بازی سرعتی امیرحسین حسین زاده و ریکاردو آلوز را مرور کردند. علی نعمتی و دانیال اسماعیلی فر هم باید کمترین فرصت را برای سانتر از جناحین به هافبک‌های تراکتور بدهند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور/ اطمینان گل‌محمدی به قبلی‌ها

میلادسرلک و سروش رفیعی وظیفه گردش توپ را دارند. مهدی ترابی، وحید امیری و سعید صادقی نیز بازوهای تهاجمی را برای طراحی حملات اجزا خواهند کرد تا بتوانند موقعیت‌های گلزنی برای شهاب زاهدی ایجاد کرده و مهاجم نوک پرسپولیس را در محوطه جریمه سرخپوشان تبریزی صاحب توپ کنند.

باید دید تاکتیک ثابت گل محمدی برای بازی با تراکتور چه نتیجه‌ای را برای این تیم در بر خواهد داشت.

‌دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس ساعت ۱۸:۴۵ شامگاه امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز با حضور ۵۵ هزار طرفدار برگزار می‌شود.

کد خبر 5863177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha