۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸

استاندار خراسان شمالی:

دولت سیزدهم حقله اتصال مردم و حاکمیت را قوی‌تر کرد

دولت سیزدهم حقله اتصال مردم و حاکمیت را قوی‌تر کرد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم کوچک‌سازی دولت، گفت: دولت سیزدهم حقله اتصال مردم و حاکمیت را قوی‌تر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد عصر چهار شنبه در همایش گرامیداشت هفته ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل‌های مردم نهاد از افراد اثرگذار و مسئولیت پذیر جامعه هستند که می‌توان از تجربیات و تفکرات آنان در جهت توسعه استان بهره گرفت.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تشکل‌های مردم نهاد حلقه وصل مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند، گفت: کوچک سازی دولت و واگذاری امور به مردم جز سیاست‌های کلان نظام است که تشکل‌های مردم نهاد نیز یکی از این موارد است.

وی افزود: در دولت سیزدهم با مطرح شدن موضوع مردمی سازی و انتخاب دستیار مردمی سازی توسط استانداران حلقه وصل مردم با دولت قوی‌تر شد.

حسین نژاد افزایش و تسهیل ارتباط مدیران با مردم را با کمک روابط عمومی‌ها و تشکل‌های مردم نهاد ممکن دانست تا بدین طریق مطالبات مردم انعکاس یابد.

استاندار خراسان شمالی به موضوع پیش ثبت نام انتخابات اشاره کرد و گفت: در پیش ثبت نام انتخابات آمار قابل توجهی به ثبت نام بانوان اختصاص یافته است.

کد خبر 5863298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha