۳۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹

سرمربی تراکتور:

بازیکنان سرشناس نتیجه بازی را رقم نمی زنند

بازیکنان سرشناس نتیجه بازی را رقم نمی زنند

تبریز- سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازیکنان سرشناس نتیجه بازی را رقم نمی زنند، گفت: هر تیمی که تلاش بیشتری انجام بدهد موفق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پاکو خمز عصر دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های تراکتور و الشارجه با اصحاب رسانه افزود: فرصت خیلی خوبی برای ما و باشگاه است تا در مهمترین رقابت باشگاهی در آسیا قرار بگیریم چرا که این بازی یک هدیه از سوی بازیکنان فصل گذشته تیم بود تا ما با پیروزی در بازی فردا یک قدم جلوتر پیش بریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

شجاع خلیل زاده کاپیتان تیم در این نشست با بیان اینکه بازی فردا برای ما خیلی سخت خواهد بود، عنوان داشت: امیدواریم فردا بازی تماشاگر پسندی به نمایش بگذاریم و در این بازی ما یک سلاح مخفی داریم آن هم هواداران تیم هستند که به حمایتشان نیاز داریم.

خلیل زاده در خصوص بازی فردا مقابل تیم الشارجه اذعان داشت: بازی فردا نسبت به بازی‌های قبلی متفاوت خواهد بود چرا که شرایط در این بازی نیز متفاوت است تیم مهمان بازیکنان بسیار مهم و تأثیر گذاری دارد و تیم ما بازیکنان جوان دارد و نیاز به زمان برای هماهنگی ولی بازی در لیگ قهرمانان تلاش بسیاری می‌طلبد و ما تمرینات خیلی خوبی در طول هفته داشتیم که امیدوارم به نتیجه مطلوب برسیم.

خمز در پاسخ به این سوال اظهار یک بازیکن تیم در مورد کم کاری بعضی‌ها در تیم، تاکید کرد: اولاً هیچ مدرکی در این خصوص نیست و دوماً انتظار دارم هر حرفی هست از طریق رسانه مطرح نشود بلکه بهتر است در داخل تیم حل و فصل بشود و من شخصاً این موضوع را بررسی خواهم کرد چرا که معتقد هستم این یک حرکت بزدلانه است.

وی در مورد حرف سرمربی تیم الشارجه که گفته بود از هیچ سرمربی نمی‌ترسم، اظهار داشت: قطعاً هیچیک از همکاران بنده از دیگری نمی ترسد ولی به شخصه به حریف مقابل احترام می‌گذارم و انتظار بازی زیبا و تماشاگر پسند از بازیکنان تیم دارم و هر تیمی تلاش بیشتری انجام بدهد نتیجه خواهد گرفت.

دیدار تیم‌های تراکتور و الشارجه از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فردا سه شنبه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 5867255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha