۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

۱۵۰ پزشک استان سمنان در طرح ایتام و محسنین همکاری دارند

۱۵۰ پزشک استان سمنان در طرح ایتام و محسنین همکاری دارند

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از همکاری ۱۵۰ پزشک استان در طرح ایتام و محسنین خبر داد و گفت: هر یک از این پزشکان حمایت مادی و معنوی چند کودک را عهده دار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد استان سمنان به بهانه اول اردیبهشت بزرگداشت ابن سینا و روز پزشک ضمن بیان اینکه ۱۵۰ پزشک استان با کمیته امداد همکاری دارند، ابراز داشت: هر یک از این پزشکان حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند معنوی را عهده دار هستند.

وی ضمن بیان اینکه این پزشکان در طرح‌های ایتام و محسنین یاریگر فرزندان معنوی خود هستند، افزود: حمایت این قشر جامعه از طریق کمک‌های مادی و معنوی به رشد و بالندگی این کودکان منتهی خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه کمک‌های نقدی مستقیم به حساب خود کودک واریز می‌شود، ابراز داشت: هر یک از کودکان تحت حمایت کمیته امداد دارای حساب بانکی مجزا مخصوص خود هستند و کمک‌ها این‌گونه به دست آنها می‌رسد.

ذوالفقاری ضمن بیان اینکه چهار هزار و ۹۰۰ کودک استان سمنان نیازمند حضور خیران و حامیان هستند، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح ایتام و محسنین برای تأمین هزینه تحصیل، معیشت و درمان این کودکان همراه کمیته امداد شوند.

وی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند با ثبت‌نام در سایت Ekram.emdad.ir و ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ در این طرح مشارکت داشته باشند، افزود: داوطلبان نیکوکاری می‌تواند ماهانه با واریز مبلغ دلخواه حمایت از کودک معنوی خو را عهده دار شوند.

کد خبر 5867833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha