۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۳۷

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد؛

آمادگی هلال احمر برای خدمت رسانی به مواکب اربعین در مرز سومار

آمادگی هلال احمر برای خدمت رسانی به مواکب اربعین در مرز سومار

کرمانشاه- قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادگی هلال احمر برای خدمت رسانی به مواکب اربعین در مرز سومار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عرفانی قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پست موقت سعید سلیمانی پایانه مرزی سومار بازدید و با امدادگران و نجاتگران مستقر در این پست دیدار و گفتگو کرد.

عرفانی در این دیدار با تقدیر از خدمات شایسته امدادگران و نجاتگران به زائران حسینی، اظهار‬ کرد: اقداماتی که شما انجام می‌دهید همانند جهاد در راه خداست و سختی‌های کار خداپسندانه امداد و نجات بر هیچ کسی پوشیده نیست اما این سختی ‏موهبتی الهی بر شماست که لایق توجه، نظر و انتخاب پروردگار برای این عمل خیر ‏هستید.‏

وی با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر با جان خودشان خیرات می‌کنند، افزود: این نشانه‌ها و گفتمان‌ها امروزه به مراتب بیشتر از گذشته وجود دارد و ترویج این‌گونه موارد از نکاتی است که باید به آن توجه خاص داشته باشیم.

عرفانی اضافه کرد: پست موقت سعید سلیمانی مرز سومار که محل عبور مواکب به کشور عراق است با حضور نیروهای امدادی هلال احمر در حالت آماده باش کامل قرار دارد تا به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: تمامی تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران حسینی اندیشیده شده است تا عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با آسودگی خاطر پا در این سفر معنوی بگذارند.

کد خبر 5868324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha