۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی:

مشکلات زیرساختی در ورزش البرز وجود دارد

مشکلات زیرساختی در ورزش البرز وجود دارد

کرج- سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با بیان اینکه مشکلات زیرساختی در ورزش البرز وجود دارد، گفت: با این وجود همواره در بین جامعه ورزش کشور انتظارات بالایی از این استان وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد گواری ظهر شنبه با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، با قدردانی از برگزار کنندگان مجمع اظهار کرد: در دوران ابتدایی تشکیل و سرپرستی هیئت، تلاش‌های خوبی در آمادگی جسمانی استان البرز انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در ابتدای راه اندازی یک فدراسیون و یا هیئت وجود مشکلات طبیعی است، ادامه داد: رئیس منتخب هیئت از امروز مسئولیت سنگین و خطیری بر عهده خواهد داشت که می‌بایست در کنار تلاش مضاعف، برای آن برنامه‌ریزی صحیح و اصولی داشته باشد.

گواری افزود: بدون تردید همدلی و وفاق تمامی اعضای مجمع اتفاقات خوبی را برای آمادگی جسمانی استان البرز رقم خواهد زد و لازم است که همگی برای رسیدن به وضعیت مطلوب، تمام توان خود را به کار گیریم.

وی با بیان اینکه مشکلات زیر ساختی در ورزش البرز وجود دارد، عنوان کرد: البرز استانی ورزش خیز است که همواره در بین جامعه ورزش کشور انتظارات بالایی از آن وجود داشته است.

سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی با اشاره به وضعیت نامناسب آمادگی جسمانی مردم تصریح کرد: امیدواریم با تلاش هیئت آمادگی جسمانی البرز شاهد توسعه روز افزون این مهم در سطح استان باشیم.

کد خبر 5871184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha