۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

معاون بنیاد مسکن استان سمنان:

مرحله نخست طرح هادی در ۲۶۲ روستای استان سمنان به اتمام رسید

مرحله نخست طرح هادی در ۲۶۲ روستای استان سمنان به اتمام رسید

سمنان- معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان درباره آخرین وضعیت طرح هادی روستاهای استان، گفت: مرحله نخست طرح هادی در ۲۶۲ روستای استان به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رضا حسینی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی بنیاد مسکن استان سمنان، ضمن اشاره به اجرای طرح هادی برای رفع مشکلات روستاهای استان سمنان به خصوص در مقوله عمرانی، بیان کرد: ساماندهی معابر روستایی در زمره برکات و مزیت‌های خوب طرح هادی است.

وی با بیان اینکه ۲۴۸ میلیارد تومان برای بهسازی معابر روستایی استان سمنان هزینه شده است، افزود: ۵۰ میلیارد تومان دیگر با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته به این اعتبارات افزوده شده تا بتوانیم بهسازی معابر روستایی را کیفیت و تسریع ببخشیم.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان سمنان همچنین ادامه داد: دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع سطح معابر روستایی استان با مشارکت دهیاری‌های استان سمنان از طریق قیر رایگان وزارت کشور، آسفالت شده است.

حسینی با بیان اینکه در ۲۹۷ روستای استان طرح هادی مصوب و اجرایی شده است، گفت: مرحله نخست طرح هادی در ۲۶۲ روستای استان به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه شرق استان سمنان به واسطه تعداد زیاد روستا و همچنین پراکندگی جغرافیایی روستاها نیازمند توجه جدی است، ابراز کرد: ما در ۴۳ روستای شهرستان شاهرود با اعتبارات مختلف، توانستیم بهسازی معابر را در دستور کار قرار دهیم.

معاون بنیاد مسکن استان سمنان گفت: ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان شاهرود فاز اول طرح هادی خود را اجرایی شده می‌بینند که موفقیت خوبی است که می‌تواند سبب توسعه روستایی، بهسازی معابر و حتی توسعه گردشگری در روستاها و رونق بوم گردی‌ها شود.

کد خبر 5871317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha