۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵

تاج:

تجهیز ورزشگاه ولایت سمنان/ منابع آب ورزشگاه آزادی تهران کاهش یافت

تجهیز ورزشگاه ولایت سمنان/ منابع آب ورزشگاه آزادی تهران کاهش یافت

سمنان- رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بهسازی و تعویض چمن ورزشگاه ولایت سمنان باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: فدراسیون از تجهیز این مجموعه ورزشی حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در بازدید از ورزشگاه ولایت سمنان همزمان با صبح یکشنبه و در جمع خبرنگاران با اشاره به نتایج بازدید امروز از چمن و وضعیت ورزشگاه، بیان کرد: با توجه به اقلیم خشکی که سمنان دارد باید توجه به نوع چمن کشت شده در ورزشگاه‌هایی مانند ولایت سمنان در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نوعی چمن هایبریدی در حال ورود به کشور است که سازگاری خوبی با اقلیم مختلف دارد، افزود: قدر مسلم اینکه بهسازی و ارتقای استادیوم ولایت سمنان باید صورت گیرد و فدراسیون فوتبال نیز از این موضوع حمایت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه استفاده از چمن‌های هایبریدی می‌تواند راهکار بهسازی زمین‌ها با توجه به اقلیم استان‌هایی مانند سمنان باشد، گفت: برای استفاده از از چمن در ورزشگاه‌ها باید به شرایط آب و منابع آبی و سازگاری اقلیمی نیز توجه داشت.

تاج با بیان اینکه مشکلات مشابه برای آبیاری چمن در ورزشگاه آزادی تهران هم دیده می‌شود و این امر مختص به استان سمنان هم نیست، تاکید کرد: مشخصاً دبی منابع آبی مورد نیاز ورزشگاه آزادی نیز کاهش چشم گیر یافته است.

وی با بیان اینکه شرایط ما در مقوله منابع آبی در ورزشگاه آزادی هم مناسب نیست، بیان کرد: ما در طول روز آبرسانی با تانکر را به مجموعه ورزشی آزادی در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم کیفیت این استادیوم را حفظ کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هیچ وقت با چنین دشواری‌ها و وضعیتی در قبال مجموعه ورزشی آزادی روبرو نبوده‌ایم، بیان کرد: روزانه ۴۰۰ تانکر برای آبرسانی به آزادی استفاده می‌شود.

کد خبر 5871855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha