۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴

در هفته دولت؛

۷ پروژه کشاورزی و فنی زیربنایی در شهرستان ایذه افتتاح شد

 ۷ پروژه کشاورزی و فنی زیربنایی در شهرستان ایذه افتتاح شد

ایذه- مدیر جهاد کشاورزی ایذه گفت: در هفته دولت، هفت پروژه کشاورزی در زمینه دام و طیور، تولیدات گیاهی و فنی زیر بنایی در این شهرستان راه اندازی و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش نوروزی ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در هفته دولت، هفت پروژه کشاورزی در زمینه دام و طیور، تولیدات گیاهی و فنی زیر بنایی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال از تسهیلات ارزان قیمت و ۱۰ میلیارد ریال از کمک‌های فنی و اعتباری ملی در این شهرستان راه اندازی و به بهره برداری رسید.

وی گفت: پروژه مرغداری گوشتی با اعتبار پرداختی ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال در ۲ طبقه با ظرفیت ۲۵ هزار قطعه و در طبقه اول با اشتغال مستقیم سه نفر نیرو به بهره برداری رسید و طبقه دوم آن در حال تکمیل است.

نوروزی افزود: پروژه طرح گلخانه‌های سبزی، صیفی و گیاهان زینتی به مساحت ۶ هزار متر مربع و با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات پرداختی بانک کشاورزی از جمله دیگر پروژه‌های افتتاح شده است که شرایط اشتغال را برای ۶ نفر به صورت مستقیم فراهم می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایذه به دامپروری در این شهرستان اشاره و بیان کرد: ۲ واحد پرواربندی بره و گوسفند داشتی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای پنج نفر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

نوروزی به طرح‌های آبیاری تحت فشار و انتقال آب با لوله در مساحت ۱۷ هکتار اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد در شهرستان ایذه به بهره برداری نهایی رسیده است.

کد خبر 5872090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha