۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷

خوزستان پایتخت موکب‌ها - ۳۳۷؛

اینترنت رایگان در پایانه‌های مرزی خوزستان ارائه شد

اینترنت رایگان در پایانه‌های مرزی خوزستان ارائه شد

اهواز- مدیر مخابرات خوزستان گفت: به منظور ارائه تسهیلات ارتباطی به زائران اربعین حسینی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، اینترنت wifi رایگان نصب شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم فلاح زاده صبح امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به ضرورت ارائه خدمات به زائران حسینی در ایام اربعین، مخابرات تمهیدات ویژه‌ای را برای پایداری ارتباطات و ارائه خدمات فنی از جمله توسعه شبکه فیبر، تأمین زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز سازمان‌های خدمات رسان، تقویت و افزایش ظرفیت شبکه، تأمین باتری و دستگاه‌های تولید برق رزرو در زمان قطعی برق و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز اپراتورهای ارتباطی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، صداوسیما، پایانه‌های گمرک مرزی و دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها و ادارات خدمات رسان به منظور تسهیل در ارائه خدمات و نصب و راه‌اندازی پرتابل‌های سیار در مسیر پیاده روی منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و همچنین خدمات غیر فنی نظیر تأمین اسکان و پارکینگ خودروهای همکاران زائر اندیشیده است.

وی افزود: در ادامه تسهیل و ارائه خدمات ارتباطی مطلوب به شرکت کنندگان در مراسم معنوی پیاده روی اربعین حسینی، با پیگیری و تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه دیتای معاونت شبکه مخابرات استان با تأمین زیرساخت‌های ارتباطی، wifi اینترنت رایگان در مرزهای خوزستان نصب و راه‌اندازی شد.

مدیر مخابرات خوزستان ادامه داد: زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه برای استفاده از این خدمات رایگان می‌توانند در تنظیمات تلفن همراه خود، wifi را روشن و tci wifi و پس از آن دکمه ورود گزینه ثبت نام موقت را انتخاب کنند.

فلاح زاده اضافه کرد: زائران پس از ثبت کد ملی خود و انتخاب کلمه بعدی، شماره همراه خود را وارد کرده و عملیات ثبت نام را انجام دهند.

وی ادامه داد: در بخش وارد کردن کلمه عبور، کدی را که به صورت پیامک برای مشترک ارسال می‌شود، وارد و پس از تأیید و پذیرفتن قوانین استفاده، به اینترنت wifi رایگان شرکت مخابرات ایران متصل شوند.

فلاح زاده گفت: زائران حرم حسینی در صورت دریافت نکردن کد از طریق پیامک، می‌توانند از قسمت دریافت صوتی، نسبت به دریافت کد رمز وای فای رایگان اقدام کنند.

کد خبر 5876846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha