۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۳۲

شهردار چالوس:

سرانه پارکینگ عمومی در چالوس افزایش یافت

 سرانه پارکینگ عمومی در چالوس افزایش یافت

چالوس- شهردار چالوس از افزایش سرانه پارکینگ عمومی برای رفاه حال شهروندان در این شهر گردشگرپذیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود یعقوبی اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و اقتصاد بازار چالوس یک واحد مسکونی در خیابان شهید اسماعیل زاده (ایستگاه تاکسی قدیم رادیو دریا) برای استفاده شهروندان از پارکینگ عمومی، تملک و آزادسازی شد.

وی ادامه داد: این پارکینگ با همکاری و همراهی اعضای شورای شهر چالوس و به منظور رفاه اقتصادی کسبه و بازاریان و نیز شهروندان تملک و آزادسازی شده است.

شهردار چالوس با اشاره به اینکه با آزادسازی کامل این پروژه، سرانه پارکینگ شهر چالوس افزایش پیدا خواهد کرد؛ افزود: مردم عزیز و شهروندان می‌توانند در راستای استفاده بهینه و امنیت خاطر برای استفاده از بازار شهر چالوس از این پارکینگ بهره‌مند شوند.

یعقوبی گفت: در آینده نزدیک پارکینگ‌های درون شهری بیشتری احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار چالوس همچنین اظهار کرد: با توجه به مراجعات اهالی محله دهگیری به مدیریت شهری و مطالباتی که جهت تعریض خیابان شهید علی بالاکرانی (جنب مسجد امام رضا ع) داشتند، شهرداری چالوس با همکاری و نگاه مثبت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و با دعوت از مالک محترم جلساتی مکرر و متعددی را در راستای رفع مشکل ترافیکی در این منطقه برگزار کرد.

وی با قدردانی از خانواده احمدی ادامه داد: خروجی برگزاری این جلسات توافق یک واحد بنای مسکونی بوده که در معرض تعریض قرار گرفته است.

شهردار چالوس در پایان با اعلام اینکه مجموعه مدیریت شهری چالوس با قاطعیت و جدیت پیگیر مطالبات شهروندان محترم می‌باشند، گفت: در شهر چالوس با تلاش مجموعه شهرداری و با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه مسئولان شهرستانی، در مدیریت شهری دوره ششم بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع تملک صورت گرفته که در چندین سال گذشته بی سابقه بوده است.

کد خبر 5877474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha