۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:

اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران است

اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران است

بوشهر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر گفت: اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران برای ابراز ارادت و محبت به ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین رزمایشی عظیم از حضور منتظران جهت ابراز ارادت و محبت به امام خویش ابا عبدالله الحسین علیه‌السلام است که در آن می‌توان برای زمینه سازی ظهور تمرین، وحدت و همدلی داشت.

وی با بیان اینکه انتظار برای ظهور تنها یک امر قلبی نیست اذعان کرد: شایسته است شیعه‌ای که قلبا تسلیم امر امامت است ضمن اطاعت از آن، نسبت به دشمنان ایشان هم بیزاری داشته باشد و برای یاری امام خود، آماده جهاد باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر اربعین را نشان از یک اعجاز خداوندی دانست و تصریح کرد: اربعین تشکیل جبهه‌ای از نور و صف بندی آنان برای نابودی نظام استکبار و سپس زمینه سازی برای تمدن وعده داده شده خداوندی در آخرالزمان است.

وی افزود: اربعین صحنه عملی است که خداوند پیشاروی بشریت قرار داده تا به بهترین الگوها و سبک زندگی در راستای تقویت ایمان، باورهای دینی و اصلاح و ارتقای صفات اخلاقی و رفتاری دست یابند.

کد خبر 5880335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha