۲۶ آبان ۱۳۸۶، ۱۶:۱۲

با حضور شهردار تهران؛

بزرگراه آزادگان حدفاصل تهران - کرج افتتاح شد

بخشی از بزرگراه آزادگان ( کمربندی غرب تهران) حدفاصل تهران - کرج تا بزرگراه فتح و رمپ و لوپ های مرتبط با آن صبح امروز با حضور شهردار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر. مهندس احمد دنیا مالی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران صبح امروز در مراسم افتتاح بزرگراه آزادگان ( کمربندی غرب تهران ) حدفاصل تهران - کرج تا بزرگراه فتح و رمپ و لوپ های مرتبط با آن که با حضور شهردار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده بود با اشاره به بهره برداری از فاز اول پروژه برج میلاد تا پایان سال جاری گفت : فاز اول پروژه برج میلاد در بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید .

وی همچنین با اشاره به پروژه های عمرانی که تا پایان سال جاری در شهر تهران به بهره برداری خواهد رسید ، افزود : افتتاح تقاطع غیرهمسطح سه راه آزمایش، افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید کلاهدوز‌، تعریض بزرگراه امام علی ‌،  تقاطع غیرهمسطح پل آغازو رسالت ، پل پلیس در بزرگراه صیاد شیرازی جنوبی ، تعریض بزرگراه آبعلی ، بزرگراه آزادگان حدفاصل شهید دستواره تا پارک توسکا ، بخشی از بزرگراه آسیا ، تقاطع فردوس ، کاشانی و پل تقاطع رسالت تا ایرانپارس ، افتتاح مرکز همایش ها و پارکینگ طبقاتی برج میلاد از جمله پروژه های قابل افتتاح تا پایان سال جاری می باشد .

دنیا مالی با اشاره به پروژه تعریض بزرگراه آبعلی افزود : عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است که البته این کار باید سالها قبل توسط وزارت راه صورت می گرفت اما در حال حاضر شهرداری تهران اجرای این پروژه را تقبل کرده است .

معاون فنی و عمرانی شهرداری  تهران با اشاره به پروژه هایی که تا کنون در سطح شهر تهران به بهره برداری رسیده است ، گفت : افتتاح بخشی از پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی شامل کانال فرحزاد و تونل نظامی  گنجوی ، افتتاح تقاطع غیر همسطح نیایش ـ سئول، تعریض پل مدرس ـ رسالت، افتتاح پل b2، ساماندهی  بخشی از معابر بهشت زهرا، افتتاح تقاطع صیاد ـ بابایی و افتتاح حوضچه‌های  آرامش از جمله پروژه هایی است که شهرداری تهران در سال جاری به بهره برداری رسانده است .

شایان ذکر است  آزادراه کمربندی غرب تهران قسمتی  از شبکه بزرگراهی تهران است که ارتباط بین شرق، غرب، شمال و جنوب شهر تهران را فراهم می ‌‌کند.

این آزادراه باتوجه به پتانسیل ترافیکی با مشخصات فنی ، طراحی و مورد اجرا قرار گرفته که با ایجاد این آزادراه، برقراری  ارتباط ترافیکی شمال تهران به سمت فرودگاه بین المللی  و به تبع آن از جنوب به سمت اتوبان تهران-کرج و ارتباط با منطقه 22 فراهم می ‌شود.

کد خبر 588108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha