۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴

از ابتدای سال جاری؛

۲۲۰۰ نفر از آموزش های هلال احمر در شهرستان قاین بهره مند شدند

۲۲۰۰ نفر از آموزش های هلال احمر در شهرستان قاین بهره مند شدند

بیرجند- رئیس جمعیت هلال احمر قاین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، دو هزار و ۲۰۰ نفر از آموزش های عمومی و تخصصی هلال احمر بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی اکبری صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت ارائه آموزش های هلال احمر به جامعه بیان کرد: آموزش عامل اصلی و محوری در کاهش تلفات جانی و مالی در حوادث مختلف است.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش های مختلف امدادی همواره در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد، افزود: از ابتدای سال بیش از دو هزار نفر آموزش های عمومی و همگانی هلال احمر را فرا گرفته اند.

اکبری از ارائه آموزش های تخصصی جمعیت هلال احمر به بیش از ۲۰۰ نفر خبر داد و اظهار کرد: شرکت کنندگان در دوره ها با مباحث مدیریت صحنه حادثه، ارزیابی حادثه، مدیریت راه های تنفس هوایی مصدوم آشنا شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر قاین افزود: تریاژ در حوادث و آشنایی با علائم و آسیب های روانی در حوادث و سلامت روانی حادثه دیدگان از دیگر مباحث ارائه شده در دوره های آموزشی بوده است.

بنا به گفته وی، دوره آموزشی تخصصی اقدامات پایه پیش بیمارستانی و حمایت های روانی و اجتماعی در حوادث ۲۴ ساعته با شرکت ۴۵ نفر از امدادگران برادر از دیگر دوره های برگزار شده است.

کد خبر 5881748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha