۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶

دبیر چهارمین سوگواره شعر و نوحه «بر شانه‌های نی»:

آئین اختتامیه سوگواره شعر«بر شانه‌های نی» در فرخشهر برگزارمی‌شود

 آئین اختتامیه سوگواره شعر«بر شانه‌های نی» در فرخشهر برگزارمی‌شود

شهرکرد_دبیر چهارمین سوگواره شعر و نوحه «بر شانه‌های نی» گفت: چهارمین سوگواره استانی شعر عاشورایی با عنوان «بر شانه‌های نی» فردا با معرفی برگزیدگان در فرخشهر به کار خود پایان می دهد.

وحید برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: چهارمین سوگواره استانی شعر عاشورایی با عنوان «بر شانه‌های نی» یکشنبه ۱۹ شهریور با برگزاری آئین اختتامیه و معرفی برگزیدگان در فرخشهر به کار خود پایان می‌دهد.

وی افزود: سوگواره برشانه‌های نی در استان چهارمحال و بختیاری و بین شاعران استان شناخته شده است و دوره چهارم این سوگواره با همت حوزه هنری و هیأت شیفتگان وصل امسال نیز برگزار شد.

دبیر چهارمین سوگواره شعر و نوحه «بر شانه‌های نی» ادامه داد: در این دوره از سوگواره ۶۰ اثر از هنرمندان شاعر چهارمحال و بختیاری در بخش شعر کلاسیک و نوحه شرکت داشتند که یکشنبه ۱۹ شهریور برگزیدگان این رویداد معرفی خواهند شد.

برزگر عنوان کرد: بهترین آثار این سوگواره در مجموعه‌ای با همین عنوان به زودی از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به چاپ خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: یکشنبه ۱۹ شهریور ساعت ۱۶:۳۰ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگ و هنر دریژنو واقع در فرخشهر، خیابان شهدا برگزار خواهد شد.

کد خبر 5881856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha