۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۵۱

بخشدار شبانکاره:

ادارات شبانکاره با آموزش و پرورش همکاری کنند

ادارات شبانکاره با آموزش و پرورش همکاری کنند

بوشهر- بخشدار شبانکاره گفت: سازمان‌ها و ادارات شبانکاره با همکاری بیشتر با مجموعه آموزش و پرورش و مدارس شبانکاره به رشد تربیتی، فرهنگی و آموزشی این بخش کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی صبح سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش بخش شبانکاره ضمن قدردانی از دهیاران و شوراهای بخش شبانکاره در راستای تعامل و همکاری با مدارس در روستاها، اظهار داشت: آموزش و پرورش سنگ بنا و عامل اصلی رشد و تکامل هر جامعه است بنابراین حساسیت و توجه به این مهم می‌تواند به ما در ساختن آینده بهتر جامعه کمک کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش بخش شبانکاره ضمن انعکاس گلایه مندی مدیران مدارس سطح شهر در خصوص بی توجهی به مدارس شهر شبانکاره از سوی برخی مسئولان و متولیان کار فرهنگی، ضمن تذکر به مسئولان شهری تصریح کرد: انتظار می‌رود سازمان‌ها و ادارات در سطح شهر شبانکاره در راستای وظیفه‌ای که عهده دار هستند، بخش مهم وظیفه خود که رشد و توسعه فرهنگی در شهر است را فراموش نکنند و با همکاری با مجموعه آموزش و پرورش و مدارس شهر به رشد تربیتی، فرهنگی و آموزشی این شهر کمک کنند.

ادارات شبانکاره با آموزش و پرورش همکاری کنند

حسینی همچنین در خصوص خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بیان کرد: مطابق آئین‌نامه جدید ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌ها در تعیین وضعیت سرویس مدارس وظیفه خواهند داشت و شهرداری باید مطابق با این آئین نامه عمل کند.

بخشدار شبانکاره بیان کرد: پس از امتحانات خرداد ماه گرچه دانش آموزان وارد تعطیلات تابستانی می‌شوند اما بخشی از کار آموزش و پرورش که امور مربوط به تهیه کارنامه دانش آموزان، شروع اوقات فراغت تابستانی و کلاس‌های تابستانه، ثبت نام دانش آموزان و سفارش کتب درسی، برگزاری امتحانات شهریور ماه، آماده سازی مدارس در راستای پروژه مهر، ساماندهی نیروها و چندین فرایند مهم دیگر طی سه ماه تعطیل تابستانی صورت می‌پذیرد که نشان دهنده جنبش و تلاش همه این عزیزان در آموزش و پرورش و مدارس دارد.

وی در ادامه گفت: نقش انجمن اولیا و مربیان در مدارس بسیار حائز اهمیت است که انتظار می‌رود با شروع بازگشایی مدارس، آموزش و پرورش در این خصوص توجه بیش از پیش داشته باشد.

کد خبر 5884097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha