۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

تمام نیروهای ایثارگر تبدیل وضعیت شده‌اند

تمام نیروهای ایثارگر تبدیل وضعیت شده‌اند

اردبیل- مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران گفت: تمام نیروهای ایثارگر آموزش و پرورش در یک سال اخیر تبدیل وضعیت شده و مراحل استخدام رسمی آنها به انجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا مظفر عصر دوشنبه در نشست صمیمی با فرزندان شهدا و ایثارگران در اردبیل اظهار کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت و نظام اسلامی هستند و ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا خادمی شایسته برای آنها باشیم.

وی تصریح کرد: در سفری که به استان اردبیل داریم در کنار ملاقات مردمی ویژه ایثارگران شاغل در آموزش و پرورش، نشست صمیمی با فرزندان شهدا و ایثارگران انجام شد و ما پای صحبت‌ها و دغدغه‌های این خانواده‌ها نشستیم تا بیشتر در جریان مشکلات و کاستی‌های احتمالی باشیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران به جایگاه جهاد و شهادت در فرهنگ اسلامی اشاره کرد و گفت: ما در حال حاضر ۱۷ هزار شهید زن در کشور داریم که از این تعداد ۱۳۱ شهید زن فرهنگی بوده و یک‌هزار و ۳۴۲ دانش آموز شهید داریم که در دفاع از این انقلاب جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

مظفر افزود: در کنار اصلاح قوانین و تغییر وضعیت ایثارگران و همچنان بانوان، ضروری است تا بسیاری از مقررات در این بخش که رها و بلاتکلیف است، ساماندهی شده و زمینه حمایت از نظام خانواده، زنان و ایثارگران در مجموعه عظیم آموزش و پرورش فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم پست‌های مدیریتی برای زنان به صورت مناسب و مطلوب در نظر گرفته شده و قطعاً بالاتر از نگاه جنسیتی در این عرصه، شایسته‌سالاری دارای ارزش و اهمیت است و سعی ما بر این است تا از ظرفیت بانوان در عرصه‌های مدیریتی آموزش و پرورش به نحوه احسن استفاده کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان اضافه کرد: در حالی سال تحصیلی جدید در روزهای آینده آغاز خواهد شد که آموزش و پرورش سعی دارد تا فضای مناسبی را برای تحصیل دانش‌آموزان و همراهی اولیا فراهم کند تا ما بتوانیم سطح کیفی فعالیت‌های آموزشی و تربیتی را در سال تحصیلی پیش رو شاهد باشیم.

مظفر بیان کرد: ما در فرصت برگزاری ثبت‌نام دانش‌آموزان و همراهی اولیای آنها با کمترین گله‌مندی از فرآیند ثبت‌نام و ارائه کارنامه دانش‌آموزان روبه‌رو بودیم و سعی کردیم تا با کمترین تخلف مراحل ثبت‌نام را انجام داده و فضای مدرسه را برای شروع سال تحصیلی جدید مهیا کنیم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور ایثارگران ادامه داد: در سال تحصیلی جدید که محور شعار سال تحصیلی نیز «مدرسه اثربخش با مهر مردمی و معلمان تمدن‌ساز» است، بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

کد خبر 5888761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خریدخدمات IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      سلام 7سال معلم خرید خدمات استان سیستان و بلوچستان هستم ولی کار تبدیل وضعیت ما درست نشده