۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲

مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

سیاست راهبردی کمیته امداد اشتغال و تأمین مسکن نیازمندان است

سیاست راهبردی کمیته امداد اشتغال و تأمین مسکن نیازمندان است

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مهمترین برنامه کمیته امداد استان اردبیل در سال جاری به عنوان اصلی ترین سیاست راهبردی اشتغال و تأمین مسکن نیازمندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد صبح سه شنبه در جلسه شورای مدیران که با حضور مشاور امور ایثارگران کمیته امداد برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر کمیته امداد استان اردبیل ۴۱۰ نفر نیرو دارد که ۲۲۵ نفر از آنها رسمی و ۱۸۵ نفر نیز نیروی غیررسمی است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد همکار ۳۳ نفر ایثارگر هستند که ۸ نفر از آنها به درجه جانبازی رسیده اند و ۶ نفر نیز از خانواده‌های معظم شهدا هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: ما در نهاد انقلابی و مقدس کمیته امداد به وجود این نیروهای ارزشی افتخار می‌کنیم و بر این باوریم این نیروها اسباب فخر و مباهات امداد هستند.

حسین نژاد از تبدیل وضعیت تمام نیروهای ایثارگر کمیته امداد در قالب مصوبه مجلس خبر داد و بیان کرد: تمامی این نیروها در فرآیند تبدیل وضعیت رسمی شده اند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد استان اردبیل در قالب ۱۶ واحد اداری به جامعه هدف ارائه خدمات می‌کند که این واحدهای اداری در ۱۲ شهرستان و سه بخش آماده خدمات رسانی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل مهمترین برنامه کمیته امداد را در سال جاری به عنوان سیاست راهبردی اشتغال و تأمین مسکن نیازمندان اعلام کرد و افزود: در بخش مسکن پرداخت تسهیلات برای مددجویان کارآفرین از طریق بانک‌های عامل در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال با همراهی مسئولان استانی پرداخت تسهیلات مصوب امسال را که بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان است به متقاضیان شاهد باشیم.

حسین نژاد گفت: در قالب تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن شناسایی و ساخت واحدهای مسکونی مددجویان روستایی در حال انجام است و در شهرها نیز در قالب نهضت ملی مسکن ثبت نام متقاضیان و تحویل زمین به آنها انجام شده و یا در مرحله انجام است.

کد خبر 5889213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha