۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰

در شورای هدایت استعداددرخشان؛

تایید ثبت‌نام ۳۴ هزار دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد در دستیار آموزشی

تایید ثبت‌نام ۳۴ هزار دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد در دستیار آموزشی

جلسه شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و ثبت‌نام بیش از ۳۴ هزار دانشجوی دکتری در طرح دستیار آموزشی تایید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، هفتاد و ششمین جلسه شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور دکتر مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری، دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی، دکتر حامد حسن‌پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، دکتر معصومه طباطبایی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر اعضا برگزار شد.

دکتر حسن پور در ابتدای این نشست با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تدریس دانشجویان دکتری در قالب «دستیار آموزشی»، از تأیید ثبت‌نام اولیه بیش از ۳۴ هزار نفر در این طرح خبر داد و گفت: تا امروز برای ۱۶ هزار و ۶۵۱ نفر از ثبت‌نام کنندگان، کد استادی در سامانه ساجد ثبت شده است.

وی افزود: براساس فراخوان انجام شده، ۱۵ هزار و ۳۳۵ هزار نفر از ثبت‌نام کنندگان در طرح دستیار آموزشی برای دروس تخصصی، ۴ هزار و ۵۴۰ نفر برای دروس عمومی و پایه و یک‌هزار ۱۵۰ نفر نیز برای تدریس درس وصایای امام (ره) اعلام آمادگی کرده‌اند.

در ادامه این نشست، پرونده متقاضیان استفاده از امتیاز پذیرش بدون آزمون در مقطع بالاتر بررسی و آیین‌نامه المپیاد دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تصویب شد.

همچنین آیین‌نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ‌التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر در رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مورد بازنگری و تصویب قرار گرفت.

کد خبر 5889227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      7 0
      مگه استعداد درخشان دانشگاه آزاد تحصیل میکند ؟
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      11 6
      دانشگاه ازاد شرعا و قانونا موظف است برای تحصیل دانشجویان کارشناسی از اساتید رسمی هیات علمی استفاده کند نه اینکه برای صرفه جویی مالی از دانشجویان بی تجربه دکترا برای تدریس در مقطع کارشناسی استفاده کند
      • جواد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
        4 4
        به هیچ عنوان از دانشجویان بدون سابقه جذب نمی‌کند. دانشجویانی که سابقه تدریس داشته باشند و رزومه عالی، جذب میشن.
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      5 0
      دانشگاه آزاد باید همه رشته ها رو دکتری بزاره و همه رو از دم بکنه دکتر خیلی باحال میشه اصلا از سیکل برای دکتری دانشجو بگیره درآمد سر شار برا دانشگاه آزاد خدا برکت
    • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      4 0
      ما حق التدریس ها رو که کنار گذاشتند و معلوم نشد این دوسال پرداختمون چی شد.
    • ایمان IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      3 0
      دروغی محض بیشتر نبود بنده هم ثبت نام کردم و کلی سابقه و مدرک دارم اما دریغ از اینکه اطلاعی بدهند با پذیرش کنند