۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی:

مردم خراسان شمالی به فراخوان‌های برون مرزی اعتنایی نکردند

مردم خراسان شمالی به فراخوان‌های برون مرزی اعتنایی نکردند

بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: مردم استان به فراخوان‌های برون مرزی اعتنایی نکردند و این نشان از هوشیاری و بصیرت مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ناهیدی پیش از ظهر سه شنبه در ستاد انتخابات خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان به دنبال فاصله انداختن بین مردم و دولت و همچنین تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی انتخابات را یکی از پدیده‌های مهم و سرنوشت ساز در نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از محورهای اساسی و تلاش دولت بر اهمیت دادن و شرکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات است.

وی با بیان اینکه مشارکت ملت در امور و تقویت رابطه‌ی مردم و دولت ایجاد سرمایه‌ی اجتماعی می‌کند، افزود: یک عرصه مهم تولید قدرت برای نظام جمهوری اسلامی، شرکت حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت ساز و تعیین کننده است.

ناهیدی ادامه داد: دولت باور دارد که راه موفقیت از مردم می‌گذرد و یکی از ظرفیت‌ها و بستر مردمی سازی دولت‌ها مشارکت مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌ها و اقدامات بسیاری برای رفع موانع و مشکلات زیرساختی در استان انجام شده است، اظهار داشت: انتخابات پیش رو نیز همانند سال‌های گذشته انتخابات سالم و با مشارکت حداکثری مردم همراه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: اخیراً دشمن تلاش کرد تا افکار عمومی را به سمت بی ثباتی ببرد اما مردم به فراخوان‌های برون مرزی و فرامنطقه ای آنها اعتنا نکردند و این نشان از هوشیاری جوانان و افزایش بصیرت مردم است.

ناهیدی با بیان اینکه این انسجام فرصتی برای برگزاری انتخابات سالم را ایجاد کرد، گفت: همواره در عرصه انتخابات تاکید کلی بر استقبال مردم و حضور حداکثری و اهمیت نقش احزاب بر جریانات سیاسی بوده است.

کد خبر 5889538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha