۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶

آغاز اکران‌ «شماره ۱۰» در شبکه اکران مردمی عمار استان اصفهان

آغاز اکران‌ «شماره ۱۰» در شبکه اکران مردمی عمار استان اصفهان

اصفهان-اکران‌های مردمی فیلم سینمایی «شماره ۱۰» در شبکه اکران مردمی عمار در استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی شماره ۱۰ از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی به کارگردانی حمید زرگر نژاد و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری است که اکران‌های سیار و خارج از سینمای آن آغاز شده است.

این فیلم با موضوع دفاع مقدس، داستان مردی است که در اواخر دوران جنگ تحمیلی به اسارت نیره‌ای بعثی در می‌آید و وارد اردوگاهی بسیار مخوف می‌شود. فیلم شماره ۱۰ به کارگردانی حمید زرگر نژاد و با بازی مجید صالحی، حسام منظور، مهدی زمین پرداز و… بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است.

بنابر اعلام واحد اکران مردمی عمار، علاقه‌مندان و فعالان فرهنگی استان اصفهان می‌توانند با توجه به اهمیت و ضرورت حمایت از آثار ارزشی، به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان با سیره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس که درونمایه اصلی فیلم «شماره ۱۰» است، برای اکران این فیلم با مراجعه به سایت اکران مردمی به آدرس: ekranmardomi.ir ثبت نام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۳۷۹۲۳۲۴۳ و ۰۹۱۳۴۰۳۴۱۱۲ تماس حاصل نمایند.

اکران سیار و نمایش این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای بدون محدودیت مکانی و زمانی با هر امکاناتی که متقاضیان اکران از سراسر کشور در اختیار دارند در مکان‌هایی مانند مساجد، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، فرهنگسراها و به ویژه مدارس قابل انجام است.

گفتنی است؛ اکران‌های مردمی فیلم سینمایی شماره ۱۰ به مناسبت هفته دفاع مقدس آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا اواسط آبان ماه ادامه داشته باشد.

کد خبر 5890130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha