۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹

امام جمعه ایلام تاکید کرد؛

لزوم حمایت از گروه های هنری جهادی و مردمی

لزوم حمایت از گروه های هنری جهادی و مردمی

ایلام-امام جمعه ایلام بر لزوم حمایت از گروه های هنری جهادی و مردمی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا (ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به بحث جهاد تبیین برای خنثی کردن تبلیغات سوء و شبهاتی که دشمن القا می‌کند، تاکید فرموده‌اند و لازم است که برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری از جمله تئاتر با بُن مایه دینی و مذهبی اجرا و برگزار شود.

وی با اشاره با تاکید بر حمایت از گروه‌های هنری جهادی و مردمی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) در قالب هنر، ابراز کرد: نیاز به کار فرهنگی در حوزه فرهنگ اهل بیت (ع) وجود دارد که کاری زمان بر است و باید استمرار داشته باشد و این فعالیت‌ها باید تبدیل به یک کار آگاهانه با بُن مایه معنوی شود.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس بن مایه معنوی موجب پیروزی شد، ابراز کرد: بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا (ع) یک ظرفیت بسیار مهم در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و رضوی در عرصه ملی و بین المللی است که قطعاً ورود در حوزه تاثیرگذاری فرهنگی بسیار مهم و ارزشمند است.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه بُعد اسلامی بودن فعالیت‌های فرهنگی و هنری نباید به حاشیه بیافتد، خاطرنشان کرد: باید با جدیت در حوزه تاثیرگذاری فرهنگی وارد عرصه شد که بتوان درلایه های مختلف جامعه از بعد معنوی و فرهنگی تاثیرگذاری لازم را داشت.

کد خبر 5890233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha