۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷

معاون دادگستری اردبیل:

سرمایه گذاری‌های مشروع در اردبیل حمایت می‌شوند

سرمایه گذاری‌های مشروع در اردبیل حمایت می‌شوند

اردبیل - معاون قضایی دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضا و دادگستری اردبیل از سرمایه‌گذاری مشروع و رونق اشتغال و تولید در اردبیل حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی صبح پنجشنبه در پنجمین جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در اردبیل اظهار کرد: ستاد استانی پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل با برگزاری جلسات متعدد درصدد حل مشکلات و نواقصات واحدهای تولیدی است که در این زمینه امروز شاهد بررسی مشکلات حقوقی ۱۳ واحد تولیدی و سرمایه گذاری در کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری استان اردبیل بودیم.

وی کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این جلسه و در راستای سیاست‌ها و رویکرد دستگاه قضائی استان در حمایت از سرمایه گذاری مشروع و به مشکلات ۱۳ واحد تولیدی و سرمایه گذاری رسیدگی شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های اجرایی دخیل و با صدور دستورات لازم برخی از مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران برطرف شد.

معاون قضائی دادگستری کل استان اردبیل افزود: دستگاه قضائی همواره از اقدامات قانونی دستگاه‌های اجرایی در حمایت از سرمایه گذاری مشروع و قانونی حمایت می‌کند.

خدادادی بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه سنگ اندازی و مانع تراشی در مسیر توسعه استان مطابق با قانون با متخلفان در هر جایگاه و منصبی باشد به شدت برخورد می‌شود.

کد خبر 5891059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha