۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

توسعه علمی دانش‌آموزان در سایه اقتدار و امنیت کشور پیش می‌رود

توسعه علمی دانش‌آموزان در سایه اقتدار و امنیت کشور پیش می‌رود

سنندج_ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به رشد وتوسعه علمی دانش‌آموزان در سایه امنیت کشور، گفت:معلمین رسالت مهم تربیت و آموزش فرزندان را در کنار بیان اهمیت امنیت کشور برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امان‌الله گشتاسبی صبح دوشنبه در آئین نمادین بازگشایی مدارس استان کردستان و آغاز سال تحصیلی جاری که در دبستان تازه تأسیس حیرت سجادی برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان باید آنچه که برای زیرساخت‌های کشور نیاز است را فراهم کنند و آنچه که نیاز فرزندان این مرز و بوم است باید علیرغم مشکلات و توطئه‌های دشمنان فراهم شود تا راه درخشانی برای آینده فرزندان رقم خورد.

وی بیان کرد: مهمترین موضوعی که می‌تواند اهداف را پیش ببرد امنیت است که در زیر سایه قدرتمندانه فرزندان انقلاب و آحاد نیروهای مسلح شکل می‌گیرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: امروز از دفاع مقدس و ایثارگری‌هایی صحبت می‌شود که برای این نظام و انقلاب جانفشانی کردند و نسلی آمدند و مجاهدانه جان دادند تا امنیت در کشور برقرار شود.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: امروز با گذشت چهل و پنج سال از گذشت عمر بابرکت انقلاب اسلامی امنیت را در این کشور می‌بینیم و باید همه ما آن را حفظ کنیم.

بصیرت مردم در هر زمانی دشمنان را مأیوس کرده است

وی از حضور و آگاهی به موقع مردم کردستان در جای جای این استان تشکر کرد و گفت: بصیرت مردم در هر زمانی دشمنان را مأیوس کرده است.

وی اضافه کرد: معلمین و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش رسالت مهم تربیت و آموزش فرزندان را برعهده دارند و باید با کار درست برای رشد و توسعه علمی و تربیت فرزندان حرکت بکوشند تا آنها نیز در سایه اقتدار و آسایش و امنیت رشد کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که جامعه و آینده کشور و استقلال، آزادی و بزرگی کشور به دست فرزندان غیور این ملت رقم می‌خورد و باید برای این مسیر تلاش کرد تا آینده درخشانی در پیش داشته باشند.

کد خبر 5894540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha