۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی لرستان خبر داد؛

برنامه‌ریزی برای ساخت هتل‌های چند ستاره در لرستان

برنامه‌ریزی برای ساخت هتل‌های چند ستاره در لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از برنامه‌ریزی برای ساخت هتل‌های چند ستاره در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن‌پور امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باهدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سطح استان و به‌ویژه شهرستان خرم‌آباد، موافقت‌نامه اصولی ساخت هتل سه ستاره در مرکز استان صادر شد.

وی اضافه کرد: باتوجه‌به وجود برخی کاستی‌های موجود در حوزه گردشگری از قبیل اقامت مسافران، با پیگیری‌های صورت‌گرفته و همکاری با بخش خصوصی، برای بهره‌برداری هرچه بیشتر از ظرفیت‌های گردشگری استان، پیگیری‌های لازم برای اخذ موافقت‌نامه اصولی احداث هتل سه ستاره در خرم‌آباد، انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، ادامه داد: اداره کل میراث‌فرهنگی استان با برنامه‌ریزی و همه جانبه گری در راستای توسعه و ارتقا ظرفیت‌های گردشگری استان، ایجاد هتل‌های چند ستاره را در دستور کار قرار داده است.

حسن‌پور، عنوان کرد: گردشگری صنعت پیشران و محور توسعه پایدار در دوران معاصر است که بر همین اساس ایجاد و توسعه زیرساخت‌های گردشگری از جمله هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی مورد تأکید و حمایت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان است.

کد خبر 5896953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha