۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶

امام جمعه خوسف:

امکانات و خدمات بهداشتی درمانی عادلانه توزیع شود

امکانات و خدمات بهداشتی درمانی عادلانه توزیع شود

خوسف- امام جمعه خوسف بر توزیع عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی در استان تاکید کرد و گفت: کمبود خدمات درمانی همواره مورد گلایه مردم شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه خوسف پس از دعوت به تقوای الهی در خطبه دوم این نماز به اقدامات تحسین برانگیز سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با تروریست‌ها و حفظ امنیت در نقاط مختلف کشور و روز جهانی سالمند اشاره کرد و افزود: غرب با تبلیغات خود قصد کمرنگ کردن بسیاری از اعتقادات ما را دارد و بی توجهی به بزرگان یکی از این تبلیغات است.

وی با اشاره به ولادت امام جعفر صادق (ع) و پیغمبر گرامی اسلام به پیشرفت علمی و فکری و در انحطاط بودن اخلاق در دوره پیامبر، گفت: مهم است امروز توجه داشته باشیم که اگر دنیا از نظر علمی پیشرفت دارد اما از نظر اخلاقی به شدت دچار انحطاط است و می‌طلبد چهره واقعی پیامبر گرامی اسلام را تبیین کنیم.

حجت الاسلام اسماعیلی به توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشت و درمان، به ترک فعل‌های بسیار وزارت بهداشت علیرغم تذکرات بسیار به این وزارت خانه اشاره کرد و افزود: قصه پر غصه بیمارستان خوسف و کمبود خدمات درمانی همیشه سر زبان هاست و این روزها مردم این شهرستان چوب نزدیکی به مرکز استان را می‌خورند.

وی تصریح کرد: می‌طلبد نگاه فقط به مرکز شهرستان نباشد و توجه به نقاط دور افتاده و روستاهای دور دست باشد.

کد خبر 5898424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha