۸ مهر ۱۴۰۲، ۸:۵۶

به مناسبت آغاز هفته سالمند انجام شد؛

برگزاری برنامه درمانی و تفریحی برای سالمندان مورد حمایت در البرز

برگزاری برنامه درمانی و تفریحی برای سالمندان مورد حمایت در البرز

کرج- مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: به مناسبت آغاز هفته سالمند با همکاری گروه جهادی علمداران خدمت در کنار برنامه‌های فرهنگی و تفریحی به سالمندان مورد حمایت خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه شد.

رضا البرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان تکریم سالمندان و رفع نیازهای آنان در دستور کار این نهاد قرار دارد گفت: در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار نفر از افراد مورد حمایت را سالمندان تشکیل می‌دهند که علاوه بر مستمری، تسهیلات و بیمه درمانی از خدماتی چون تأمین هزینه دارو، سمعک، عینک و سایر لوازم مورد نیاز، کمک هزینه نگهداری این عزیزان، سفرهای زیارتی و… بهره مند هستند.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و حفظ جایگاه سالمندان در جامعه افزود: به همت گروه جهادی علمداران خدمت و با مشارکت کمیته امداد امام (ره)، هلال احمر، دفتر آستان قدس رضوی و مرکز نیکوکاری نورالشهدا به ۲۵۰ نفر از سالمندان مورد حمایت خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره ارائه می‌شود و ضمن ارائه خدمات ویزیت پزشک و بینایی سنجی، داروهای مورد نیاز و یا عینک این عزیزان نیز در محل تأمین می‌شود.

البرزی در ادامه بیان کرد: در ارائه این خدمات به رعایت نکات بهداشتی نیز توجه کامل شده است و همکاران حوزه بهداشت و درمان نیز به روند ارائه خدمت نظارت دارند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه در سایر شهرستان‌ها نیز برگزاری همایش‌های فرهنگی و تفریحی برای سالمندان در دستور کار است گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد به مناسب هفته جاری اعزام تعدادی از این عزیزان به مشهد مقدس می‌باشد.

رضا البرزی ضمن تاکید بر ایجاد فضای شاد برای سالمندان و افزایش روحیه آنان گفت: علاوه بر ارائه خدمات درمانی با حضور گروه‌های هنری برنامه‌های مفرح و شادی برای این عزیزان اجرا شد تا این فضای شاد برای آنان ایجاد گردد.

کد خبر 5898737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha