۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۱

به‌مناسبت هفته وحدت؛

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

بوشهر- محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز و چهره‌های ملی و اساتید و فعالان قرآنی یگان‌های نظامی نیروهای مسلح، به‌مناسبت هفته وحدت در مسجدالنبی (ص) نداجا بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت هفته وحدت، محفل انس و تدبر در قرآن کریم، با حضور قاریان ممتاز و چهره‌های ملی و اساتید و فعالان قرآنی یگان‌های نظامی نیروهای مسلح بعد از ظهر دوشنبه در مسجدالنبی (ص) پایگاه دریایی ارتش در بوشهر برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر در این مراسم در وصف پیامبر (ص) انسان برگزیده خداوند، گفت: آنچه باید توجه شود این است که در این سوره که قلب قرآن است، خدا کاری کرده که پیرامون هیچیک از پیامبران دیگر جنین نبوده است.

حجت‌الاسلام یاسر راغبی افزود: یک آیه فقط در اسم حضرت نازل کرد، یاسین، که خود این یک آیه عقل اکمّل را متحیر می‌کند، بعد هم این اسم را. انتخاب کرده است.

محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

وی گفت: در قرآن اسم‌هایی برای آن حضرت آمده است و اسم زمینی محمد (ص) نیز وقتی ذکر کرده باز توأم کرده با یک مقامی که منحصر به‌فرد است.

وی ادامه داد: «مَا کَانَ مُحَمَّدٌ أَبَا أَحَدٍ مِنْ رِجَالِکُمْ وَلَکِنْ رَسُولَ اللَّهِ وَخَاتَمَ النَّبِیِّینَ»؛ اسم آسمانی را ذکر کرده - این نکته‌ها را باید اهل نظر کار کنند.

همچنین در این محفل وحدت، ناو سروان عوض امانت از پایگاه دریایی ارتش، جناب سرهنگ علیرضا جوی از فراجا استان، جناب سرهنگ دوم سیدعلی حسینی از منطقه دوم ندسا بوشهر و جناب ستوان‌یکم حسین ریاستی، از کارکنان پدافند هوایی شهید بوشهریان به تلاوت آیات روح‌بخش قرآن کریم پرداختند.

کد خبر 5901359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha