۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۴۹

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

راهیان نور یک سنت و صدقه حسنه است

راهیان نور یک سنت و صدقه حسنه است

گرگان-معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان راهیان نور را یک سنت و صدقه حسنه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی، شامگاه دوشنبه در جلسه کمیته راهیان نور اظهار کرد: راهیان نور یک سنت و صدقه حسنه است که امروز دشمن سعی دارد با ورود به لایحه‌های مختلف خصوصاً در بین جوانان و نوجوانان از طریق تبلیغ و جنگ رسانه‌ای این سنت ارزشمند را کم رنگ کند.

وی افزود: با توجه به اینکه سرمایه‌های عظیمی چون پدران و مادران شهدا، خواهران و برادران آنان با گذشت زمان از بین ما می‌روند، تبیین، تشریح و بازخوانی این فرهنگ مقدس برای جوانان و نوجوانی که جنگ را ندیده و آن را لمس نکرده‌اند بسیار مفید فایده واقع خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: راهیان نور نشر فضیلت‌ها، ارزش‌ها، خوبی‌ها، فرهنگ ایثار و همدلی است.

وی راهیان نور را یک فضای بی بدیل و ارزشمند اعلام کرد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ترویج فضا فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به یک فناوری دارد که این گنج عظیم باید استخراج شود.

دیلمی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در فرهنگ عاشورا دارد، در دوران هشت سال دفاع مقدس تمامی رزمندگان ما با رمز یازهرا از حریم امامت و ولایت دفاع کردند.

وی با بیان اینکه به منظور نشر فرهنگ ایثار و شهادت پایان امسال در سه مقطع دانش‌آموزی، دانشجویی و اقشار اعزام خواهیم داشت، گفت: امسال باتوجه به اینکه اعزام راهیان نور با ماه مبارک رمضان تقارن دارد اعزام‌ها از سال گذشته زودتر اتفاق می‌افتد.

کد خبر 5901498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha