۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۴۹

طی پیام تبریکی تاکید شد؛

هفته وحدت تعبیر مدبرانه امام خمینی(ع) به تاسی از کتاب وحی

هفته وحدت تعبیر مدبرانه امام خمینی(ع) به تاسی از کتاب وحی

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پیام مشترکی با استاندار کرمانشاه بر تعبیر مدبرانه امام خمینی(ره) برای نامگذاری هفته وحدت تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پیام مشترکی با محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه بر تعبیر مدبرانه امام خمینی (ره) برای نامگذاری هفته وحدت تاکید کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ربیع الاول، ماه رحمت و از ذخایر برکات الهی با نام نورانی رسول مهربانی و اخلاق حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم زینت یافته است. ماه شادی و سرور اهل بیت علیهم السلام که میلاد رحمه للعالمین در آن اتفاق افتاده است.

هفته وحدت، عنوان و تعبیر مدبرانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به تأسی از آیات هدایتگر کتاب وحی و با عنایت به دو روایت سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت نبی مکرم اسلام نامگذاری شده تا وحدت، همدلی و انسجام مسلمانان و جوامع اسلامی را به ارمغان آورده و توطئه و حیله‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام و مسلمانان را نقش برآب کند.

پروردگار را شاکریم که استان کرمانشاه صحنه باشکوه و جلوه زیبایی از همزیستی، وحدت و یکپارچگی مذاهب مختلف اسلامی و فرق و اقوام گوناگون است و همواره الگویی شایسته برای شکستن توطئه‌های دشمنان وحدت ایران اسلامی بوده است چنانچه در دوران دفاع مقدس صدها شهید اهل سنت و اهل حق تقدیم انقلاب اسلامی کرده و البته این اتحاد و یکپارچگی جز با تدبیر و هوشیاری بزرگان و علمای اهل سنت، تشیع و دیگر فِرق استان میسر نبوده است.

اینجانبان سالروز ولادت رسول وحدت و رحمت و پیام آور توحید و سعادت بشر، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و میلاد مسعود امام جعفر صادق علیه السلام و هفته وحدت را به عموم مسلمانان جهان، مردم شریف ایران اسلامی بویژه مردم بصیر و آگاه استان کرمانشاه، علما و بزرگان مذاهب اسلامی و تمام زحمتکشان برای وحدت و یکپارچگی مسلمانان را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گوئیم و آرزومندیم با حفظ و تعمیق این همبستگی، روز به روز شاهد پیشرفت، عزت و اقتدار بیشتر ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام باشیم.

کد خبر 5901506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha