۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱

مدیرعامل آبفای خوزستان:

تصفیه فاضلاب بهداشتی مسکن مهر هفتکل افتتاح شد

تصفیه فاضلاب بهداشتی مسکن مهر هفتکل افتتاح شد

هفتکل - مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی مسکن مهر هفتکل به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا کرمی‌نژاد پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در آئین بهره‌برداری از تصفیه فاضلاب بهداشتی مسکن مهر هفتکل در جمع خبرنگاران بیان کرد: احداث ساختمان، محوطه سازی، حوضچه و فونداسیون پکیج تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر هفتکل اجرایی شده است‌.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: روند اجرایی پروژه مذکور توسط یکی از شرکت‌های دانش بنیان استان تدوین و در مدت زمان ۶ ماه اجرایی شده است.

وی با اعلام اینکه برای احداث تصفیه خانه مذکور بالغ بر ۶ میلیارد تومان هزینه شده است، اضافه کرد: این پکیج با استفاده از تکنولوژی‌های دانش بنیان ساخته شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: این پکیج اولین پکیج تصفیه فاضلاب در خوزستان است که وارد مدار بهره برداری شده و به هیبرید بی و نانو تکنولوژی در نوع خود منحصر به فرد بوده و از مزایای آن پرتابل هست، بدون بو و بدون رسوب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: پروژه فاضلاب شهرستان هفتکل در مدت زمان ۱۱ ماه اجرایی می‌شود و روند اجرایی آن با اعتبار ۷۲ میلیارد تومان آغاز شده است

وی گفت: در حال حاضر ۱۰ پکیج در شهرهای خوزستان خریداری شده که در بخش دانش بنیان و استفاده از پکیج‌های دانش بنیان بیش ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و این اقدام اولین بار در شهرهای اروند، چوئبده، آبادان، بهبهان، مسجد سلیمان، هندیجان، چم گلک، رفیع و هفتکل اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب در استان خوزستان از ۴۳ درصد به ۶۰ درصد رسیده و روند اجرایی پروژه‌های فاضلاب با سرعت در حال اجرا است.

کرمی نژاد تاکید کرد: ۲۷۰ هزار متر مکعب پساب از تصفیه خانه فاضلاب تولید خواهد شد و یکی از اولویت‌های ما استفاده مجدد از پساپ تصفیه فاضلاب در صنایع و کشاورزی است.

کد خبر 5901791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha