۲۹ آبان ۱۳۸۶، ۱۵:۵۶

بزرگداشت "رامبد صدیف" و "فوزیه مجد"برگزار می شود

مراسم بزرگداشت "رامبد صدیف" خواننده و "فوزیه مجد" پژوهشگر موسیقی توسط کمیته موسیقی "ایکم" با عنوان "نخستین قرار موسیقی " دوشنبه پنجم آذرماه ساعت پنج عصر در خانه هنرمندان برگزار می شود.

رئیس کمیته موسیقی "ایکم" با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : کمیته موسیقی "ایکم" درنظر دارد در نخستین نشست خود ضمن تقدیر از هنرمندان موسیقی اهداف و برنامه های این سازمان را نیز بیان کند به همین منظورسید محمد بهشتی و محیط طباطبایی درباره فعالیت های این سازمان و شیوه کاربرد آنها توضیحاتی خواهند داد.

پیمان سلطانی درباره بخش های دیگر این نشست گفت : به تازگی دو تمبر از موسیقیدان های معاصر استاد ابوالحسن صبا وعلینقی وزیری به چاپ رسیده که در نشست نخستین قرار موسیقی با قیمت 500 تومان فرخته می شود ضمن اینکه نشریه کمیته موسیقی ایکم با نام "چنگی "نیز به طور رایگان توزیع می شود.  

سلطانی در توضیح چگونگی برگزاری مراسم بزرگداشت صدیف و مجد گفت : با بررسی اجمالی زندگی و آثاراین دو هنرمند فعال درعرصه موسیقی تندیس موسیقی "ایکم"را نیز به آنها اهدا می کنیم طرح این تندیس ها مجسمه نقش برجسته سفالی با طرح یک مرد آوازه خوان است که قدمت آن به دوره پیش از اسلام برمی گردد.

کد خبر 590219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha