۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

رئیس ستاد هفته وحدت استان تهران خبر داد؛

برگزاری باشکوه جشن ۱۷ ربیع در پایتخت/مردم خوش درخشیدند

برگزاری باشکوه جشن ۱۷ ربیع در پایتخت/مردم خوش درخشیدند

تهران- رئیس ستاد هفته وحدت استان تهران ضمن تقدیر از برگزاری باشکوه جشن ۱۷ ربیع در پایتخت از حضور مردم در این مراسم تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال مراسم جشن ۱۷ ربیع الاول حال و هوای دیگری داشت و مردم عزیز و انقلابی با برپایی مراسم، ایستگاه‌های صلواتی و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نسبت به مقام پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) ادای احترام کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باید در ۱۷ ربیع برنامه‌های وسیع‌تر انجام گردد که امیدواریم در سال‌های آینده بهتر و باشکوه‌تر شود.

وی افزود: این مراسم در استان تهران به ویژه میدان ولی عصر (عج) با حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی برگزار گردید که باید از تمامی تلاشگران این مراسم خاصه سپاه حضرت رسول (ص)، معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیبا سازی شهرداری، صدا و سیما، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی و آحاد مردم عزیز تقدیر و سپاس داشته باشیم.

محمودی با اشاره به برنامه ریزی ستاد برگزاری مراسم هفته وحدت جهت برگزاری مراسم این هفته خاصه ۱۷ ربیع الاول در سراسر کشور از پیگیری‌های انجام شده تقدیر کرد.

کد خبر 5902780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha