۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۱۹

همزمان با هفته فراجا برگزار می شود؛

برگزاری ۳۰۰ برنامه درون و برون سازمانی در فراجای شرق استان تهران

برگزاری ۳۰۰ برنامه درون و برون سازمانی در فراجای شرق استان تهران

ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از برگزاری۳۰۰ برنامه درون و برون سازمانی همزمان با هفته فراجا در شرق استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته فراجا بیش از ۳۰۰ برنامه درون و برون سازمانی در فراجا شرق استان تهران برگزار خواهد شد.

وی از ازدواج ۶۵ نفر از کارکنان نیروی انتظامی به مناسبت هفته فراجا و در هفته وحدت در شرق استان تهران خبر داد و گفت: به مناسبت هفته فراجا صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در روز شنبه برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه به برگزاری نشست معتمدین و ریش سفیدان با ناجا اشاره کرد و عنوان داشت: برگزاری همایش «پلیس یاران جوان» در هفته فراجا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

القاصی مهر با بیان اینکه همکاری اصحاب رسانه با پلیس در تمامی لایحه مشهود است افزود: سازمان‌های متولی برای ایجاد کمپ جمع آوری معتادین در دولت اقدام کنند.

وی در ادامه به ایجاد ظرفیت ۶۰۰ نفره برای استخدام در قسمت درجه داری و افسری در شرق استان تهرانخبر داد و گفت: ح مایت و پشتیبانی ما از سرمایه گذاران در منطقه صددرصد خواهد بود.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در تشریح برخی از اقدامات شش ماهه نیروی انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: کاهش ۲۰ درصدی شرارت‌ها، افزایش سه درصدی کشفیات مواد مخدر، کاهش ۲۵ درصدی تصادفات دورن و برون شهری و هفت درصدی فوتی‌های تصادفات، افزایش پنج درصدی کشفیات خودرو و ۴۱ درصدی موتور سیکلت، نزاع فردی کاهش ۱۱ درصدی و نزاع جمعی کاهش ۴۸ درصدی داشته ایم، افزایش بیست درصدی کشفیات قاچاق کالا از جمله این اقدامات بوده است.

کد خبر 5903115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha