۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

مردم نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند

مردم نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند

ارومیه- فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مردم محوری را راهبرد نیروی انتظامی دانست و گفت: مردم نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم جهانبخش بعد از ظهر جمعه در دیدار با امام جمعه ارومیه به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی افزود: هفته انتظامی منتسب به همه همکارانم هست که خالصانه، مجاهدانه و خستگی ناپذیر با تحمل همه نابرابری‌ها، مشکلات و کاستی‌ها برای دفاع از حریم نظم و امنیت تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد: ما مظهر اقتدار و رحمت هستیم و در همین موضوع در مواجهه با افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند با قاطعیت و برابر قانون برخورد می‌کنیم و نمونه آن برخورد با اراذل و اوباش و گرداندن آنها در سطح شهر بود.

سردار جهانبخش راهبرد اصلی فرماندهی انتظامی کشور را مردم محوری عنوان کرد و با اشاره به شعار هفته انتظامی با عنوان «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» گفت: امروز مردم مهمترین رکن در حمایت از پلیس هستند و نقش اصلی را در ایجاد امنیت پایدار کشور ایفا می‌کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در حوزه مقابله با اشرار، اراذل و اوباش پلیس بدون مماشات وارد شده و برخوردهای لازم قانونی انجام می‌شود.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۶ هزار تن از سارقین در استان دستگیر شدند گفت: در حوزه مقابله با اشرار، اراذل و اوباش پلیس بدون مماشات وارد شده و برخوردهای لازم قانونی انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: در مسیر شهدا و اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی پلیس همیشه آماده خدمتگزاری است.

سردار محمد احمدی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: دستگیری بیش از ۹۰ هزار تن از اتباع بیگانه غیر مجاز، کشف ۱۰ هزار دام سبک و سنگین قاچاق و کشف ۳۰۰ قبضه کشف سلاح در شش ماهه نخست از جمله عملکرد مرزبانی استان در زمینه انسداد مرزی است.

کد خبر 5904182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha