۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

اولین برد اولین کلین‌شیت/ فولاد به تغییرات اساسی نیاز داشت

اولین برد اولین کلین‌شیت/ فولاد به تغییرات اساسی نیاز داشت

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با نخستین پیروزی فولاد خوزستان در این فصل همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران یکی از بدترین نتایج تاریخ خود را ثبت کرده است. فولادی‌ها با هدایت علیرضا منصوریان در این فصل ۴ مسابقه انجام دادند و نتایجی که به دست آوردند برای آن‌ها فاجعه‌بار بود.

فولاد در نخستین مسابقه این فصل خود به مصاف گل و گهر سیرجان رفت و در یک بازی خارج از خانه با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. این تیم در هفته دوم میزبان صنعت نفت آبادان بود و بازی را با نتیجه ۱-۲ واگذار کرد. سپس سومین مسابقه در انزلی با نتیجه ۰-۴ از ملوان شکست خوردند. فولاد و علیرضا منصوریان امیدوار بودند در هفته چهارم بتوانند در خانه از پرسپولیس امتیاز بگیرند و از بحران خارج شوند. اما اوضاع طبق خواسته آن‌ها پیش نرفت و این بازی را نیز با نتیجه ۰-۲ مغلوب سرخپوشان شدند.

بدین ترتیب علیرضا منصوریان در چهار مسابقه‌ای که هدایت فولاد را در فصل جاری مسابقات بر عهده داشت هیچ امتیازی کسب نکرد. موفق به ثبت «کلین شیت» نشد. فقط یک گل به ثمر رساند و با صفر امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

این نتایج ضعیف کافی بود تا نارضایتی هواداران فولاد از عملکرد منصوریان به گوش برسد و مدیران باشگاه پایان همکاری با منصوریان را اعلام کنند. پس از علیرضا منصوریان، باشگاه فولاد سراغ «خوان ایگناسیو مارتینز» اسپانیایی رفت و هدایت تیم را به او سپردند. «مارتینز» برای انتقال تفکراتش به فولاد و آماده سازی تیمش به خوبی از فرصتی که به واسطه تعطیلات لیگ برتر برایش مهیا شده بود استفاده کرد.

فولاد در نخستین بازی با هدایت «خوان ایگناسیو مارتینز» میهمان تیم هوادار بود و موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. این تیم خوزستانی با این پیروزی هم موفق شد نوار شکست‌های این فصل خود را پاره کند و هم به نخستین کلین شیت فصل دست پیدا کرد. مسأله‌ای که نویدبخش روزهای روشنی برای هواداران فولاد دارد.

تیم فوتبال فولاد در این مسابقه با تک گل دقیقه ۸۵ ساسان انصاری از روی نقطه پنالتی از سد هوادار بگذرد.

حال هواداران فولاد مشتاقانه منتظر بازگشت به روزهای اوج تیمشان با سرمربی جدیدشان هستند و امیدوارند مارتینز اسپانیایی بتواند آنها را به روزهای اوج بازگرداند.

کد خبر 5904504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha