۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

درخشش بانوان خراسان شمالی در جشنواره ورزشی بانوان کمیته امداد

درخشش بانوان خراسان شمالی در جشنواره ورزشی بانوان کمیته امداد

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کسب دو نشان نقره و یک برنز توسط بانوان استان در جشنواره ورزشی بانوان کمیته امداد خبر داد.

مجید الهی‌راد در گفتگو با خبرنگار مهر از درخشش بانوان استان در جشنواره ورزشی بانوان کمیته امداد خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات امسال در دو بخش ورزش‌های سنتی و ورزش‌های رقابتی برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی ادامه داد: تیم بانوان کمیته امداد خراسان شمالی در این جشنواره موفق به کسب ۲ نقره و یک برنز در رشته‌های مختلف جشنواره ورزشی بانوان کمیته امداد کشور در مشهد مقدس شد.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در بخش ورزش‌های سنتی در رشته‌های ورزشی دوز حرکتی، هفت سنگ و داژبال و در بخش ورزش‌های رقابتی در رشته‌های بدمینتون، تنیس روی میز و دارت به رقابت پرداختند.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: تیم خراسان شمالی در این جشنواره موفق به کسب مقام دوم رشته بدمینتون و دوم رشته تیمی دوز حرکتی شد.

وی ادامه داد: همچنین در رشته دارت، خراسان شمالی موفق به کسب مقام سوم این رقابت‌ها شد.

الهی راد، حفظ و ارتقای سلامت جسمانی، روحیه نشاط و بهره‌وری کارکنان و ایجاد همدلی بین کارکنان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره وزرشی عنوان کرد.

این جشنواره ورزشی با حضور ۴۶۵ ورزشکار در قالب ۳۳ تیم از بانوان کمیته امداد کشور به مدت ۴ روز از ۱۱ تا ۱۴ مهر ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

کد خبر 5904713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha