۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۲

فرماندار پاکدشت:

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در پاکدشت انتخاب شدند

اعضای هیأت اجرایی انتخابات در پاکدشت انتخاب شدند

پاکدشت- فرماندار پاکدشت از انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن اردستانی عصر یکشنبه در جلسه انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات با بیان اینکه ما امانت‌دار آرای مردم هستیم گفت: همگی موظفیم تا در انجام این رسالت، تمام همت و تلاش خود را به کار بندیم تا در سایه قانون‌مداری شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور در سطح شهرستان باشیم.

اردستانی افزود: برگزاری انتخاباتی پر شور و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در سایه رعایت تقوی و پرهیز از جانبداری دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات از کاندیداها، برنامه‌ریزی مناسب در راستای آموزش مطلوب مجریان، پیش بینی و تأمین زیرساخت‌های اجرای انتخابات، تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب و در نهایت تأمین رضایت‌مندی مردم محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد است تا موجب کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات شود افزود: ما باید با هوشیاری و با حضور پررنگ خود در انتخابات برگ زرین دیگری را رقم بزنیم.

فرماندار پاکدشت افزود: رعایت بی طرفی کامل و به دور از گرایش‌های فکری، توجه به اجرای قانون، مواظبت از آرا مردم در تمام مراحل و تا پایان انتخابات به عنوان یکی از اصول مهم مورد توجه قرار گیرد.

اردستانی اظهار کرد: انتخابات باشکوه، سالم و با مشارکت حداکثری مردم مدنظر همه مسئولان است و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند و به دشمنان اجازه دخل و تصرف در امور دولت و نظام جمهوری اسلامی را ندهند.

فرماندار پاکدشت با تاکید بر ضرورت اجرای قانون در برگزاری انتخابات عنوان کرد: مجریان انتخابات نیز باید در برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه نهایت تلاش خود را داشته باشند.

کد خبر 5906315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha