هلاکت یک فرمانده صهیونیست دیگر در مرزهای شمالی تل‌آویو

هلاکت یک فرمانده صهیونیست دیگر در مرزهای شمالی تل‌آویو

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه هلاکت یک نظامی ارشد صهیونیستی دیگر در جریان خنثی سازی عملیات نفوذی در مرزهای شمالی را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه‌شنبه از هلاکت یکی دیگر از جانشینان فرماندهان نظامی این رژیم در درگیری در مرز لبنان خبر داد.

بر پایه این گزارش، اویخای ادرعی، سخنگوی ارتش «اسرائیل» با صدور بیانیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «علیم سعد»، جانشین فرمانده تیپ ۳۰۰ الجلیل در جریان نفوذ نیروهای مسلح به اراضی اشغالی کشته شد.

پیش از این، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) مسئولیت نفوذ عصر امروز به اراضی اشغالی که از طریق خاک لبنان انجام شد را به عهده گرفت.

گردان‌های قدس اعلام کرد: ما مسئولیت عملیات نفوذ به اراضی اشغالی از طریق مرز لبنان که به زخمی شدن ۷ نظامی اسرائیلی انجامید را به عهده می‌گیریم.

گفتنی است کمی پیشتر شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که چند فرد مسلح از لبنان وارد اراضی اشغالی شده‌اند و تعداد زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی این منطقه شتافته‌اند. تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد این مبارزان که با منفجر نمودن موانع مرزی توانسته بودند وارد اراضی اشغالی شوند ۵ نفر بوده و مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از درگیری با این مبارزان، آنان را به شهادت رسانده است.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در درگیری‌های مسلحانه امروز در مرزهای شمالی، دو نظامی این رژیم کشته شدند. وی همچنین تاکید کرد که در تبادل آتش با افراد مسلح در مرز با لبنان ۴ نظامی و ۳ افسر اسرائیلی دیگر نیز زخمی شدند که حال دستکم ۳ نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

شایان ذکر است منابع محلی در ۱۷ مهر ماه از شنیده شدن صدای تیراندازی و درگیری نیروهای مسلح با نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند. دقایقی بعد از حادثه، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین مسئولیت حمله از جنوب لبنان به نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را برعهده گرفت.

با توجه به سخنان اخیر سیدحسن نصرالله مبنی بر پاسخگویی به حملات رژیم صهیونیستی علیه هر منطقه‌ای در لبنان و تجاوزات امروز ارتش اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان که به شهادت سه نیروی حزب‌الله منجر شد، احتمال می‌رود مقاومت لبنان با هدف پاسخگویی به جنایات امروز صهیونیست‌ها و همچنین در راستای پشتیبانی و حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین، حملاتی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی به ویژه در مناطق شمالی فلسطین اشغالی ترتیب دهد.

کد خبر 5907393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha