۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۹:۱۶

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اصفهان:

اصفهان میزبان ۸۰تشکل مردمی حوزه کودک در رویداد «سرزمین زندگی» است

اصفهان میزبان ۸۰تشکل مردمی حوزه کودک در رویداد «سرزمین زندگی» است

اصفهان- معاون اجتماعی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از حضور ۸۰ تشکل مردمی فعال در حوزه کودک نوجوان در رویداد جامع «سرزمین زندگی» در نصف جهان خبرداد.

روح الله فرشادفر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با آغاز جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان، رویداد جامع و جشن کودک و نوجوان در اصفهان برنامه ریزی شده است که در این رویداد شاهد حضور ۸۰ تشکل مردمی فعال در حوزه کودک و نوجوان هستیم.

وی افزود: تاکنون در شهر اصفهان رویدادی با حضور مؤثر و قابل توجه تشکل‌های مردمی در این حوزه نداشته‌ایم و این برنامه نوید بخش هم افزایی بیش از پیش مدیریت شهری با سازمان‌های مردم نهاد است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه جنبی شهری جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان امسال با شعار «سرزمین
زندگی، کودک شاداب، نوجوان دانا» از روز سه شنبه ۱۸ مهر تا جمعه ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ با مجموعه‌ای از برنامه‌های شاد و آموزنده در محل سالن همایش‌های بین المللی برگزار می‌شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

اصفهان میزبان ۸۰تشکل مردمی حوزه کودک در رویداد «سرزمین زندگی» است

فرشادفر خاطرنشان کرد: در این رویداد به تمامی زوایای ارتباطی با کودک و نوجوان پرداخته می‌شود و از این لحاظ جامع نگری مناسبی بر رویداد حاکم است و صرفاً یک فعالیتی تفریحی نیست.

وی اضافه کرد: والدین حتی در زمینه نحوه برخورد با فرزندان می‌توانند از مشاوره‌های خانواده استفاده کنند و از طرفی جهت سلامت فرزندانشان از برنامه‌های سلامت محور معاونت اجتماعی بهره لازم را ببرند.

کد خبر 5907427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha