۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸

دادستان کرمان:

۶ مغازه متخلف کرمان در به‌کارگیری اتباع غیرمجاز پلمب شد

۶ مغازه متخلف کرمان در به‌کارگیری اتباع غیرمجاز پلمب شد

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی و پلمب ۶ باب مغازه متخلف در به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، مهدی بخشی با اشاره به گشت مشترک شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز متشکل از نماینده دادستانی، فرماندهی انتظامی، اداره کار، اماکن و شهرداری افزود: در راستای اجرای طرح کنترلی و نظارتی صنوف بازار بزرگ کرمان با محوریت برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز و فعال در صنوف، ۶ باب مغازه متخلف پلمب شد و هشت مغازه نیز اخطار دریافت کردند.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های میدانی مشخص شد تعدادی از واحدهای مورد نظر، در اجاره اتباع خارجی بوده و تعدادی دیگر از واحدها از اتباع خارجی غیرمجاز به عنوان متصدی برای انجام امور و فعالیت‌های روزانه استفاده کرده‌اند.

دادستان کرمان گفت: با هماهنگی قضائی، واحدهای صنفی مورد نظر پلمب و تعداد ۵٠ نفر اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد مجوز اقامت دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ٣٣٠ نفر اتباع غیرمجاز در سطح شهرستان کرمان دستگیر و ٣١ دستگاه خودرو شوتی نیز توقیف شده و این طرح همچنان در استان ادامه دارد.

کد خبر 5907606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      1 0
      شیر مادر حلال هر که برای ایران وایرانی کاری کرد