موشک‌باران بی‌سابقه عسقلان از سوی گردان‌های قسام+فیلم

موشک‌باران بی‌سابقه عسقلان از سوی گردان‌های قسام+فیلم

پس از پایان اولتیماتوم قسام، حماس حمله موشکی بی‌سابقه‌ای را به عسقلان انجام داد و وعده داد که اگر آواره‌نمودن فلسطینیان متوقف نشود حملات موشکی تا اخراج کامل شهرک‌نشینان ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام پس از پایان اولتیماتوم داده‌شده به شهرک‌نشینان صهیونیست در عسقلان، حملات موشکی بی‌سابقه‌ای را به این شهرک صهیونیستی انجام داد و اعلام کرد که اگر اشغالگران سیاست آواره‌سازی غیرنظامیان فلسطینی را متوقف نکنند، موشک‌باران عسقلان تا اخراج کامل شهرک‌نشینان ادامه خواهد یافت و پس از اخراج آنان مقاومت به سراغ دیگر شهرک‌ها خواهد رفت.

گردان‌های قسام ۴ موج حملات موشکی را به این شهرک صهیونیستی انجام داده و شعله‌های آتش در این شهر به هوا خواسته است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که بر اثر حملات موشکی مقاومت به شهرک صهیونیستی عسقلان چندین صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده‌اند.

سما اعلام کرد که در جریان این حملات سنگین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی از خودروهای نظامی خود پیاده شده و در خیابان‌های عسقلان در حالت درازکش پناه گرفته‌اند.

پیشتر ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرده بود: تا ساعت ۵ عصر امروز به وقت محلی به ساکنان شهر عسقلان مهلت می‌دهیم تا آن را ترک کنند.

سخنگوی قسام بیان کرد: در واکنش به جنایت کوچاندن مردم ما از سوی دشمن و وادار کردن آنها به خروج از منازلشان در برخی مناطق در غزه، ما به ساکنان شهر عسقلان اشغالی تا ساعت ۵ عصر به وقت محلی فرصت می‌دهیم تا از آنجا بروند.

کد خبر 5908184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha