۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی تاکید کرد؛

ضرورت تبیین ویژگی و به کارگیری راهکارهای بیانیه گام دوم

ضرورت تبیین ویژگی و به کارگیری راهکارهای بیانیه گام دوم

اردبیل- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت:تبیین ویژگی و به کارگیری راهکارهای بیانیه گام دوم انقلاب برای حل مشکلات در دستگاه‌های اجرای ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اکبر اکبری بعدازظهر چهارشنبه در جلسه تبیین گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب پنج سال پیش و در چهل سالگی انقلاب توسط رهبر فرزانه به عنوان سند راهبردی و برنامه تحول محور با نگاهی به آینده انقلاب تبیین شد.

وی با بیان اینکه این سند در حقیقت چراغ راهی روشن برای ادامه باشکوه انقلاب اسلامی در فصل دوم آن است، افزود: تشکیل تمدن نوین اسلامی جز خواسته‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این بیانیه بوده است و از تمامی مسئولان بلند پایه نظام می‌خواهد با همکاری مردم غیرتمند ایران اسلامی آن را در گام دوم انقلاب محقق سازند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل درباره ضرورت تبیین این بیانیه گفت: ضرورت تبیین ویژگی و به‌کارگیری فرازها و راهکارهای مهم این بیانیه به‌عنوان دستورالعملی اجرایی برای حل مشکلات کشور یکی از مسئولیت‌های مهم دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام اکبری تصریح کرد: این سند سیاست‌های کلان نظام در زمینه استقلال، آزادی، عزت ملی، سبک زندگی، عدالت، مبارزه با فساد، اقتصاد، علم، پژوهش و دیگر عرصه‌هایی را که محورهای تحول در جامعه هستند، به دقت تبیین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ جهاد کشاورزی نیز به عنوان میراث دار سنگر سازان بی سنگر با حضور در عرصه تولید و خودکفایی قطعاً تمام سعی و اهتمام خود را به کار خواهد بست تا ایران اسلامی بیش از پیش آباد و مستقل و خودکفا بدون دخالت بیگانگان پله‌های ترقی و پیشرفت را بپیماید.

کد خبر 5909125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha