۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

«رنگ آیینه» به گالری کهفی رسید

«رنگ آیینه» به گالری کهفی رسید

نمایشگاه نقاشی «رنگ آیینه» از آثار سیده حکیمه ابراهیمی بروجنی روز جمعه ٢٨ مهر در نگارخانه کهفی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه نقاشی‌های سیده حکیمه ابراهیمی بروجنی با عنوان «رنگ آیینه» جمعه ٢٨ مهر در نگارخانه کهفی واقع در بلوار قیطریه، خیابان نامی، خیابان حدادنژاد نبش کوچه عزیزی، پلاک یک طبقه همکف افتتاح می‌شود و تا سوم آبان ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه ٢٠ اثر به نمایش گذاشته می‌شود که تکنیک‌های رنگ روغن، گواش، اکرلیک، آبرنگ و چاپ لینو استفاده شده است.

در استیتمنت نمایشگاه «رنگ آئینه» آمده است: «این نمایشگاه تجربه من در عرصه‌های مختلف هنر از جمله نقاشی و تصویرسازی است. هر دوی این سبک‌ها مورد توجه من به عنوان هنرمند قرار داشته چرا که در هر کدام می‌توانستم بخشی از خود و خواسته وجودی‌ام را به نمایش بگذارم. گاهی منِ نقاش هستم که محیط و اطراف خود را از نگاه شخصی خود می‌بینم و به تصویر می‌کشم و گاهی منِ تصویرگر است که آنچه را دوست دارم باشد به شکل و نقشی که دوست دارم تصویرسازی می‌کنم.

علاقه من به زیبایی‌های پیرامونم همواره من را بر آن داشته تا آنها را با نقاشی ماندگار کنم و از طرفی علاقه‌ام به تاریخ و هنر و فرهنگ ماندگار ایران مرا بر آن داشت تا با تصویرسازی از آثاری هم چون اشعار فاخر شاهنامه دین خود را به هویت و اصالت کشورم ادا کنم.»

این هنرمند نقاش و مدرس نقاشی، زاده بروجن دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد گرافیک فعال در حوزه هنرهای تجسمی به خصوص نقاشی و تصویر سازی که در رزومه خود شرکت در بسیاری از نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی و کسب رتبه اول رشته قلم آهنی تا گواهی ثبت آثار کتاب گرافیک در سال‌های مختلف را دارد.

کد خبر 5912305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha