۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

۱۵۹ برنامه طی هفته تربیت‌بدنی در زنجان اجرا می شود

 ۱۵۹ برنامه طی هفته تربیت‌بدنی در زنجان اجرا می شود

زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از اجرای ۱۵۹ برنامه طی هفته تربیت‌بدنی در زنجان خبر داد و گفت: این هفت فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ورزش در جامعه به شمار می‌رود.

جواد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از اجرای ۱۵۹ برنامه طی هفته تربیت‌بدنی در زنجان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها قرار است از امروز تا دوم آبان‌ماه امسال در نقاط مختلف استان به اجرا گذاشته شود.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی در زنجان را افتتاح پایگاه قهرمانی خانه تکواندو و راه‌اندازی مجموعه اهداف پروازی عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف اصلی این اداره‌کل از اجرای برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی، ترویج و توسعه ورزش همگانی است.

بازرگان با تاکید بر اینکه تاثیرگذاری ورزش در سلامت آحاد جامعه بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: با توجه به این موضوع تلاش داریم تا با تمرکز برنامه‌ها در حوزه همگانی، گامی بلند در راستای توسعه ورزش در این بخش برداشته و جامعه را به سمت زدودن فقر حرکتی سوق دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با یادآوری اینکه در هفته تربیت‌بدنی ۳۴ برنامه فرهنگی، ۸۵ مسابقه همگانی، ۲۳ جشنواره فرهنگی و ورزشی، ۱۵ مسابقه ویژه کارکنان دولت و دو برنامه عمرانی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مجموع این برنامه‌ها به نحوی پیش برود که شاهد توسعه ورزش در جامعه باشیم.

بازرگان، راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی انقلاب شهر زنجان، حضور قهرمانان شاخص استان در مدارس طی هفته تربیت‌بدنی و مسابقات پرتاب پنالتی بسکتبال ویژه مادران و دختران در سالن بسکتبال ۱۵ خرداد را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شعار هفته تربیت‌بدنی «ورزش، خانواده شاد، ایران قوی» نام‌گذاری شده و طبق پیش‌بینی‌ها ۳۳ هزار نفر در این برنامه‌ها شرکت خواهند کرد، افزود: توسعه ورزش همگانی در شرایط کنونی جامعه یک ضرورت بوده و معتقدیم اهتمام به ورزش نباید محدود به یک هفته باشد.

کد خبر 5915189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha