۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۸

سرپرست ورزش و جوانان اردستان مطرح کرد؛

کمبود نیروی متخصص ورزش بانوان در اردستان

کمبود نیروی متخصص ورزش بانوان در اردستان

اردستان-سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: کمبود نیروی متخصص ورزش و فضای تخصصی ورزش از جمله مشکلات حوزه ورزش بانوان در شهرستان اردستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روحانی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان اردستان بیشتر حول محور ورزش همگانی است، زنگ ورزش در مدارس شهرستان اجرا شده و شهروندان اردستانی می‌توانند از اماکن ورزشی به صورت نیم بها استفاده کنند.

وی افزود: شعار هفته تربیت بدنی «ورزش، تندرستی، ایران قوی» است که مطابق با روز شمار این هفته، روز اول با نام ورزش هویت ملی، اتحاد و همبستگی بوده و روز آخر این هفته نیز ورزش، صنعت، کار آفرینی و خیران ورزشی نامگذاری شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان خاطرنشان کرد: دو پروژه ورزشی خیر ساز در شهرستان اردستان پروژه سالن ورزشی آل یاسین روستای ظفرقند و دیگری سالن زورخانه الغدیر که توسط خیران ساخته خواهد شد.

روحانی تصریح کرد: پروژه سالن ورزشی آل‌یاسین توسط خیر مربوطه در روستای ظفرقند احداث خواهد شد، در این سالن ورزشی استانداردهای مربوطه از حد معمول فراتر رفته و پیش‌بینی نصب سکوی متحرک در این سالن ایجاد شده است.

وی بیان کرد: سالن زورخانه الغدیر اردستان یک پروژه خیرساز است که خیر مربوطه محوطه سازی آن را قبول کرده و در صورتی که فصل سرما مانع کار نشود، این مجموعه در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اردستان ادامه داد: پروژه استخر شنای آبشار اردستان عملیات بازسازی آن تاکنون با بیش از دو میلیارد تومان اعتبار ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای ادامه مراحل بازسازی نیازمند دو میلیارد دیگر اعتبار است که امید می‌رود در سال جاری بازگشایی شود.

روحانی یادآور شد: در شهرستان اردستان فعالیت‌های ورزش حوزه بانوان شامل تکواندو، ژیمناستیک و کونگ‌فو است اما کمبود نیروی متخصص ورزش بانوان و فضای تخصصی ورزش از جمله مشکلات است.

وی با اشاره به وجود ۹۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در شهرستان، تصریح کرد: از تعداد ۳۹ هیئت ورزشی در شهرستان اردستان، تنها ۱۰ هیأت فعال هستند و ضعف هیئت‌های ورزشی در شهرستان وجود دارد چرا که مسابقات ورزشی نیز در این شهرستان برگزار نشده است.

کد خبر 5916356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha