۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۲

سخنگوی شورای شهر اردبیل خبر داد؛

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پل بسیج اردبیل

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پل بسیج اردبیل

اردبیل- سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت:۲۰۰ میلیارد تومان برای پل بسیج اردبیل اختصاص یافته که با اهتمام ویژه شهرداری تا مهرماه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه، حمایت اعضای شورای شهر از مردم مظلوم فلسطین را یادآور شد و اظهار کرد: جنایت کودک‌کشی و نسل‌کشی توسط رژیم منفور اسرائیل در کل دنیا محکوم است.

وی در خصوص بررسی و تصویب لایحه‌های شهرداری بیان کرد: تمامی اعضای شورای شهر در یک اقدام مهم و حرکت تاریخی، یعنی با تصویب ۷۰۸ میلیارد تومان، به شهردار مأموریت دادند تا «باغ شریعت» باغ در حد واصل میدان بسیج و ارتش را تملک کرده و آن را به فضای سبز قابل دسترس شهروندان تبدیل کند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر از پیشرفت فیزیکی احداث پل نیایش و پل بسیج رضایت کامل دارند، افزود: با تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از شهردار خواسته شد تا پل بسیج را تا یک سال آتی یعنی تا مهر ماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسانده و در اختیار شهروندان قرار دهد.

صفری همچنین در خصوص لایحه دیگر ادامه داد: برای رعایت حال تعدادی از شهروندان که به دلیل چک‌های برگشتی محکومیت قضائی داشتند در مورد ۸۰ درصد خسارت تأخیر تادیه در ۱۰ قسط مجوز لازم صادر شد.

وی با اشاره به بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ در هفته جاری، بیان کرد: در این بازدید مقرر شد احداث المان وحدت تا ۲ ماه آتی، احداث خیابان ۴۵ متری صدرالدین میدان «آیت الله مشکینی» تا ۳ ماه آتی، احداث استادیوم ورزشی میر اشرف تا ۲ ماه آتی به اتمام و مرحله بهره‌برداری برسد.

صفری همچنین با بیان اینکه پارک بزرگ ۶ هکتاری میر اشرف هم در اولین روز هفته آتی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت، گفت: بازگشایی حریم پل دارو پخش و خروجی محله شهریار مطابق زمانبندی قول داده شده توسط شهردار اردبیل انجام خواهد شد.

کد خبر 5916763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha