۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴

امام جمعه فسا:

اسراییل به هیچ کدام از اصول بین المللی پایبند نیست

اسراییل به هیچ کدام از اصول بین المللی پایبند نیست

فسا-امام جمعه فسا گفت: رژیم غاصب و نژادپرست صهیونیستی در طول ٨٠ سال گذشته ثابت کرده به هیچ اصل از اصول بین المللی پایبند نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی نماز جمعه فسا با اشاره به وحشی گری های صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی گفت: اسراییلی ها همان غاصبینی هستند که نزدیک ٨٠ سال پیش با زور و حمایت انگلستان و سپس آمریکا و دیگر قدرت های اروپایی فلسطین را به اشغال در آوردند و در طول این مدت، فلسطینیان را کشته و آواره و خانه هایشان را خراب کردند.

به گفته امام جمعه فسا، رژیم صهیونیستی در سال های اخیر، به‌طور مستمر مرتکب سیاست‌های اعمال فشار، خشونت، خفقان، ترور و اسیر گرفتن فلسطینیان شده و حتی سازمان‌های بین‌المللی به این رژیم غاصب هشدار داده بودند که دست از سیاست‌های وحشیانه و زورگویانه خود بردارد.

امام جمعه فسا ادامه داد: علاوه بر این درباره سیاست حمایت از گروه‌های افراطی و تندرو صهیونیست در ورود به حومه و صحنِ مسجد الاقصی و ارتکاب اهانت‌ها نسبت به مقدسات این محل، هشدار داده شده بود و اخیراً فرماندهان بلندپایه حماس هشدار داده و تأکید کرده بودند فلسطینی‌ها در برابر این اهانت‌ها ساکت نمی مانند.

او تصریح کرد: رژیم صهیونیستی برخلاف همه قوانین و مقررات بین‌المللی و عرف‌های انسانی به جنایت های ظالمانه خود ادامه داده و موجب خسارت‌های فراوانی به ملت و شهرهای فلسطین و به‌خصوص قدس شریف شده است.

جمالی زاده، ضمن محکوم کردن جنایات اسراییل علیه ملت بی دفاع فلسطین تاکید کرد: در کنار مظلوم و در برابر ظالم باید ایستاد آن هم ظالم و غاصب بی رحم و نژادپرستی که در طول ٨٠ سال گذشته ثابت کرده به هیچ اصل از اصول بین المللی پایبند نیست.

کد خبر 5916827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha